וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "יש לי חברות נהדרת עם סוארס, תהיה הצגת כדורגל"

ברזיל תארח את אורוגוואי בקרב ענקיות במוקדמות מונדיאל 2018 (בין שישי לשבת, 3:45, ספ' 1). הברזילאי התגבר על כאבים, חברו לברצלונה שב מהשעייה ממושכת. וויליאן ודוגלאס קוסטה יפתחו

המחזור החמישי במוקדמות המונדיאל באזור הדרום אמריקאי יינעל בלילה בין שישי לשבת עם המשחק הסופר-מסקרן בין ברזיל לאורוגוואי (3:45, ספורט1 וספורט1 HD). זה יהיה המשחק ה-75 בין הנבחרות, כאשר המאזן הנוכחי הוא 36 ניצחונות לברזיל, 22 ניצחונות לאורוגוואי ו-16 תוצאות תיקו. האורחת תגיע לרסיפה אחרי שלא גברה על הברזילאים מיולי 2001.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
ניימאר בריא ובברזיל נושמים לרווחה/AP

בברזיל החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של ניימאר. חלוץ ברצלונה סבל בימים האחרונים מכאבי שרירים, אבל רופא הסלסאו הרגיע והכריז שהוא יהיה כשיר להתמודדות. מולו יתייצב כמובן לואיס סוארס, שחוזר מהרחקה ממושכת שהתחילה אחרי אותה נשיכה מפורסמת של ג'ורג'ו קייליני.

ברזיל תציג חלק קדמי שמלבד ניימאר, יכלול כנראה את וויליאן, רנאטו אוגוסטו ודוגלאס קוסטה. אורוגוואי תחסר את דייגו גודין וחוסה מריה חימנס הפצועים, ואת מקסי פריירה המושעה, והמאמן אוסקר טבארס זימן את הבלם הוותיק מאוריסיו ויקטורינו, שלא היה בסגל מאז 2012.

המפגש הזה יעמוד כמובן גם בסימן המפגש בין ניימאר ולואיס סוארס, שני כוכבי ברצלונה שהפעם ייפגשו משני צידי המתרס. ניימאר דיבר על המפגש עם חברו האורוגוואי ואמר: "יש בינינו חברות נהדרת יחד עם מסי לא רק על המגרש אלא גם מחוץ למגרש וזה הכי חשוב". על המשחק עצמו אמר הברזילאי: "אני חושב שזה יהיה משחק נהדר, הצגה מדהימה בשביל אלו שאוהבים לראות כדורגל. אני מקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully