וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לגרנט במוקדמות אליפות אפריקה, רדנאפ הביס בבכורה

גאנה, אותה מאמן הישראלי, גברה 1:3 על מוזמביק ונותרה מושלמת בבית 8 אחרי שלושה משחקים. סוכנו של גרנט תקף את התקשורת בגאנה. האנגלי שמונה לשני משחקים סחף את ירדן ל-0:8 על בנגלדש

אברהם גרנט. GettyImages
ניצחון נוסף. גרנט/GettyImages

בזמן שבאירופה מתכוננות הנבחרות ליורו שייערך בצרפת בקיץ במשחקי ידידות, באפריקה נמשך טורניר המוקדמות לקראת אליפות אפריקה לאומות שתיערך ב-2017 בגאבון. נבחרתו של אברהם גרנט, גאנה, ניצחה הערב (חמישי) את מוזמביק 1:3 במסגרת בית 8. הנבחרת, שביחד עם הישראלי הייתה קרובה לזכייה באליפות אפריקה הקודמת והודחה רק לאחר דו קרב פנדלים בגמר מול חוף השנהב, עדיין במאזן מושלם לאחר שלושה משחקים ועם הפרש שערים של 2:11. פרנק אצ'יאמפונג, ג'ון בוי וג'ורדן איוו כבשו. גאנה ומוזמביק תפגשנה פעם נוספת במסגרת המוקדמות ביום ראשון.

לאחר המשחק, סוכנו של גרנט הגיב באמצעות חשבון הטוויטר שלו לביקורות הרבות שהטיחה התקשורת בגאנה כלפי גרנט, שבין היתר כונה לאחרונה "עצלן" ונטען כי הוא לא ממש מעוניין לשהות במדינה. סייף רובי הגיב: "בואו נראה על מה תתלונן התקשורת בגאנה מחר. הא, כן, הבוס צריך לשנות את צבע החולצה שלו". לאחר מכן הוסיף: "התקשורת בגאנה אוהבת להגיש זבל, אבל כשמישהו מדגדג אותם אז הם בוכים כמו ילדים קטנים. תאכלו את מה שבישלתם".

הארי רדנאפ שחתם בנבחרת ירדן לשני משחקים, אבל כבר רמז שייתכן שיישאר לתקופה ארוכה יותר, הוליך את חניכיו ל-0:8 קליל על בנגלדש בבית האסייתי של מוקדמות מונדיאל 2018. הירדנים הוליכו 0:5 כבר במחצית ועד הסיום הוסיפו שלושה שערים נוספים. במשחק המקביל אוסטרליה הביסה את טג'יקיסטן 0:7 והיא מוליכה את בית ב' עם 18 נקודות, שתיים יותר מירדן.

ביום שלישי ב-11:00 שעון ישראל, רדנאפ וירדן יתארחו אצל אוסטרליה בסידני למשחק האחרון בשלב הבתים הנוכחי. הסוקרוז זקוקים לתיקו כדי להעפיל לשלב הבא, הירדנים חייבים ניצחון כדי לעלות מהמקום הראשון. המקום השני עשוי להספיק גם כן בשביל עלייה, אבל זה תלוי במאזנים של הסגניות בבתים המוקדמים האחרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן נבחרת ירדן, הארי רדנאפ. רויטרס
ישאר בירדן? רדנאפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully