וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין אוניל: "נשים יורשו להיכנס למתחם הנבחרת רק אם הן נראות טוב"

מאמן נבחרת אירלנד נשאל על הסוגייה לקראת משחקי הידידות של נבחרתו והשיב בבדיחה לא מוצלחת במיוחד: "המושכות מאוד מאוד מוזמנות. המכוערות? אני חושש שלא". ומה חושב רוי קין?

מאמן נבחרת אירלנד מרטין אוניל. רויטרס
מסתבך. אוניל/רויטרס

משחקי הידידות שנערכים בימים אלה ברחבי אירופה לקראת יורו 2016 מפנים זרקור על הטורניר שייערך בצרפת, כחודשיים וחצי לפני תחילתו. אחת הסוגיות שעלו לכותרות, כמו לפני כל טורניר גדול, היא נושא כניסת הנשים וחברותיהן של השחקנים למתחמי הנבחרות במלונות במהלך היורו.

מאמן אירלנד, מרטין אוניל, נשאל בנושא לקראת משחקי נבחרתו מול שווייץ וסלובקיה והשיב בבדיחה לא מוצלחת במיוחד: "זה תלוי כמה הנשים נראות טוב", הוא אמר, "אם הן מאוד מושכות, הן מאוד מאוד מוזמנות. המכוערות? אני חושש שלא".

מי שהעלה את הסוגיה על סדר היום היה מאמן וויילס, כריס קולמן, שסיפר בתחילת השבוע כי בנות זוגם של שחקני נבחרתו לא יורשו להכנס למתחם במהלך הטורניר על מנת למנוע הסחות דעת. בתגובה על כך אמר עוזר המאמן של אוניל באירלנד, רוי קין: "אנחנו מתייחסים לשחקנים כמו גברים, כמו מבוגרים, והם תהיינה הזדמנויות לראות את המשפחות, אני חושב שכל עוד הם לא מתנהגים בטיפשות ניתן לעשות זאת שלושה-ארבעה ימים לפני משחק".

מרטין אוניל מאמן נבחרת אירלנד (מימין) לצד עוזרו רוי קין. רויטרס
"ביקורים של אנשים במלון זה לא ביג דיל". קין/רויטרס

"מהניסיון שלי כאשר שיחקתי מחוץ לבית", המשיך קין, "המשפחה שלי לא רצתה להיפגש איתי. כל משפחה בפני עצמה. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים והם יודעים שאנחנו נוסעים כדי להצליח. ביקורים של אנשים במלון זה לא ביג דיל. ניתן לשחקנים חופש והם יצטרכו לכבד את זה".

כאשר נשאל על דבריו של עוזרו, אוניל אמר: "אני די בטוח שזה נכון לגמרי שמשפחתו לא רצתה לראות אותו בטורנירים". בלם הנבחרת ג'ון אושיי, שישב עם אוניל במסיבת העיתונאים: "אשתי וילדיי יגיעו לתמוך אם אהיה בסגל הסופי. אני מנוסה מספיק כדי להתמקד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully