וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של אופ"א: שלב הבתים של ליגת האלופות יקטן ל-16 קבוצות?

לאחר שהיורוליג כבר הודיע על שינוי הפורמט, כעת גם בטורניר הכדורגל הבכיר של אירופה שוקלים לבצע שיפוץ. על פי התכנית, שתפגע בקבוצות "קטנות" כמו מכבי תל אביב, יחולקו 16 הקבוצות לשני בתים ויקיימו ביניהן 14 מחזורים לפני שלבי הנוקאאוט

שחקן צ'לסי וויליאן מול שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. ברני ארדוב
חדשות רעות למכבי תל אביב?/ברני ארדוב

בעונה הבאה, היורוליג תציג פורמט חדש לחלוטין למפעל ועל פי ידיעה שהתפרסמה הבוקר (חמישי) ב"גרדיאן", ייתכן שגם המפעל הבכיר בכדורגל האירופי, ליגת האלופות, יילך באותו כיוון.

ג'יימי ג'קסון, כתב העיתון הלונדוני, חשף היום כי אופ"א שוקלת לבצע מהפכה משמעותית בליגת האלופות ולהחזיר את שלב הבתים ל-16 קבוצות בלבד, כפי שהיה לפני שנים רבות. במצב כזה, יחולקו 16 הקבוצות לשני בתים בני שמונה קבוצות כל אחד ויקיימו ביניהן 14 מחזורים, כאשר לאחר מכן יגיע שלב רבע הגמר.

המהלך נובע מכך שקבוצות גדולות ביבשת מודאגות מהעובדה שהן נותרות הרחק מאחור מבחינת רווחים לעומת קבוצות הפרמיירליג, כאשר המהלך החדש יקצץ את כמות הקבוצות הקטנות המשתתפות בשלב הבתים, דוגמת מכבי תל אביב של העונה.

אם השינויים הללו יתרחשו, הם ככל הנראה יתחילו בעונת 2017/18, שכן עד אז לליגת האלופות עדיין יש חוזה זכויות שידור. אחת התכניות האפשריות לשיפוץ ליגת האלופות היא קיום שלבי נוקאאוט רבים יותר לפני ההגעה לשלב הבתים, שכאמור יכלול רק 16 קבוצות במקום 32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully