וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "הבנות שלי פגשו את האפיפיור, עכשיו הן רוצות להכיר את מסי"

נשיא ארצות הברית המשיך את הסבב שלו באמריקה הלטינית והגיע לארגנטינה, שם הוא שעשע במהלך פגישה עם יזמים צעירים מקומיים. וגם: מי הנקנס מספר 1 בברצלונה?

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מסי בברצלונה

אחרי הביקור ההיסטורי שלו בקובה, המשיך נשיא ארצות הברית ברק אובמה את הסבב שלו ברחבי אמריקה הלטינית ובליל אמש (בין רביעי לחמישי), הגיע לארגנטינה.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
בקרוב המפגש עם אובמה. מסי/רויטרס

אובמה, שיסיים את תפקידו בסיום השנה הנוכחית, הגיע לאירוע של יזמים ארגנטינאים צעירים וכרגיל, גנב את ההצגה עם כמה ציטוטים משעשעים: "שתי הבנות שלי כבר זכו לפגוש את האפיפיור פרנסיסקו", אמר הנשיא בהתייחסו לאפיפיור הארגנטינאי המכהן, "עכשיו הן רוצות להכיר את מסי, אבל עוד לא הצלחתי לארגן את זה".

אובמה הוסיף לגבי כוכב ספורט ארגנטינאי אחר: "אני יכול גם לספר לכם שעמנואל ג'ינובילי הוא לא רק אדם גדול, אלא גם אחד השחקנים הכי טובים בעולם ומקור גאווה עבור הארגנטינאים. הוא אלוף אמיתי. הבולס שלי הפסידו הלילה והספרס ניצחו, אז אני לא ממש מבסוט כרגע", סיים בחיוך.

* ה"ספורט" הקטאלני חשף את שיטת הקנסות שהנהיג מאמן ברצלונה לואיס אנריקה בחדר ההלבשה. כך למשל, שחקן שמאחר לאימון או מפגש נקנס לכל הפחות ב-200 יורו. איחור שני עולה 400 יורו ואיחור שלישי, 800. אם שחקן מאחר להתכנסות לפני משחק (השחקנים מחויבים להגיע לקאמפ נואו שעה וחצי לפני משחקי הבית), הוא נקנס ב-400 יורו בפעם הראשונה, 800 בשנייה ו-1,600 בשלישית.

מעבר לכך, השחקנים נקנסים על כל מיני דברים ומי ש"מוביל" את הקנסות העונה הוא ג'רארד פיקה, שכבר חטף לא פחות מ-6,000 יורו. הרחק מאחוריו נמצא ניימאר, עם 1,200 והבאים בתור הם אדריאנו (1,000 יורו קנסות) וארדה טוראן (600 יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully