וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קאפלו המועמד המוביל לאמן את איטליה, קנבארו ישמש כעוזרו?

בארץ המגף טוענים שהמאמן בן ה-69 שפוטר מרוסיה בקיץ שעבר ולא שש לאמן נבחרת נוספת הוא זה שיחליף את קונטה אחרי היורו, כשהבלם איתו שיתף פעולה ביובנטוס יירש אותו תוך זמן קצר

אנטוניו קונטה יעזוב את נבחרת איטליה לאחר היורו הקרוב, ככל הנראה לצ'לסי, ומאחורי הקלעים, ממשיכה התאחדות הכדורגל האיטלקית בחיפושה אחר מחליף. הבוקר (חמישי), לאחר שרוברטו דונאדוני שהוזכר כמועמד לתפקיד אך הדגיש שוב ושוב כי הוא מעוניין להישאר בבולוניה, טוענים בארץ המגף כי המועמד המוביל להיכנס לנעליו של קונטה הוא פאביו קאפלו.

המאמן בן ה-69 פוטר בקיץ שעבר מנבחרת רוסיה והתבטא נגד לקיחת תפקיד נוסף של מאמן לאומי, אך עשוי לשנות את דעתו, בעיקר בשל המתווה עליו עובדים באיטליה. על פי דיווחים, התפקיד יוצע למאמן מילאן, ריאל מדריד, רומא, יובנטוס ונבחרת אנגליה לשעבר, אך רק לפרק זמן קצר, ולאחר מכן בלם העבר פאביו קנבארו, שמיועד לשמש כעוזרו, יקודם לעמדת המאמן הראשי. קנבארו וקאפלו כבר שיתפו פעולה ביובנטוס, ולאחרונה בלם העבר סיים את תפקידו כמאמן אל-נאסר הסעודית. אגב, קנבארו גם הוזכר כאחד המועמדים להחליף את סטיב אוונס בלידס.

המאמן הנוכחי קונטה אמר לקראת המשחק מול ספרד הערב: "למשחקי הידידות הללו יש תפקיד חשוב, כי הם אחרונים לפני היורו. אשמור את הדלת פתוחה, אבל כבר יש לי תכנית לגבי מי יטוס לצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully