וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסידון זימן את התקשורת, עשוי להודיע על סיום דרכו במכבי נתניה

24.3.2016 / 8:00

יו"ר נועלת הטבלה מתלבט לגבי המשך דרכו ויקיים מסיבת עיתונאים (18:00, שידור חי בוואלה! ספורט). בימים האחרונים גברו קולות המחאה נגדו והעירייה והספונסרים הפסיקו את הזרמת הכספים לקבוצה, בתקווה לראות אותו עוזב

one

דריכות גדולה במכבי נתניה לקראת מסיבת העיתונאים שיכנס הערב (חמישי, 18:00, וואלה! ספורט) יושב ראש הקבוצה דורון אוסידון. זה זמן רב שאוסידון רוצה לכנס את כלי התקשורת ולשפוך את אשר על ליבו ואתמול הוא החליט כי הגיעה השעה לעשות זאת.

אסוידון צפוי למסור במסיבת העיתונאים הצהרה באשר לצעדיו הבאים וייתכן כי הוא יודיע על עזיבה מיידית של הקבוצה. לחלופין, היו"ר עשוי להודיע כי הוא נשאר עד תום חוזהו. אמש, אוסידון עוד אמר לסביבתו כי הוא טרם החליט מה הוא רוצה לעשות.

בימים האחרונים גברו שוב קולות המחאה נגד אוסידון והתגברו האיומים עליו, אולם ישנם כאלה בסביבתו שטוענים כי דווקא אלו הם הרגעים שמחזקים אותו. יחד עם זאת, נראה כי גם אוסידון מבין שהוא הגיע לדרך ללא מוצא ביחסיו עם העירייה, שהודיעה אתמול במפתיע כי החליטה שלא להעביר את הכספים לקבוצה, לטובת משכורות חודש פברואר. אחת הסיבות לכך ככל הנראה, אותה מבין גם אוסידון, היא רצונה של ראשת העירייה מרים פיירברג איכר לראות אותו מחוץ למועדון. ברשות לבקרת תקציבים מעריכים כי אם אוסידון יחליט לעזוב את הקבוצה, העירייה ויתר הספונסרים יזרימו את הכספים שהם מעכבים עד כה.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
זמן להיפרד? אוסידון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully