וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס רייט ייבדק בברכו, דרוקר: "לקחנו את המשחק בשיניים"

23.3.2016 / 23:35

פורוורד מכבי ראשון לציון, שנפצע כבר ברבע הראשון בניצחון הענק על פרנקפורט, בספק גדול למשחק מול חולון. המאמן: "אף אחד לא חשב שנגיע לשלב הזה". מאמן המפסידה, הרברט: "יהיה משחק שונה בגרמניה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
דריל מונרו, כריס רייט שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ייעדר תקופה ארוכה? רייט עם מונרו/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון האריכה הערב (רביעי) את העונה האירופית שלה במשחק אחד לפחות כשגברה 84:88 על פרנקפורט וכפתה משחק שלישי בסדרת רבע גמר היורופקאפ. הערב החל לא טוב מבחינת הכתומים כשכריס רייט נפצע ברבע הראשון ולא חזר לשחק, אך קבוצתו התעלתה והצליחה להעניק לגרמנים הפסד ראשון העונה במפעל גם בלעדיו. רייט סובב את הברך כבר בדקות הפתיחה, ירד לחדר ההלבשה ולא חזר. הוא צפוי לעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים כדי לדעת את חומרת הפציעה. הפורוורד סבל מפציעת ברך שמנעה ממנו לשחק רק לפני שבוע נגד הפועל אילת בבית. השחקן נמצא בספק גדול למשחק ביום ראשון נגד הפועל חולון, גם אם לא מדובר בפציעה חמורה מדי.

מאמן המנצחת, שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "היה המון רצון, החבר'ה שלי לא מוותרים לרגע, תמיד נותנים הכל על המגרש, עשינו את זה עם תצוגה של הקרבה. הקהל דחף אותנו וזאת קבוצה שלא הפסידה אף משחק, הרגשנו שאנחנו חוזרים לאט לאט, עשינו דברים טקטיים שעזרו לנו לקבל ביטחון, הצלחנו לקחת את המשחק הזה בשיניים"

"אמרתי להנהלה שזאת קבוצה שלא נבנתה לשני משחקים בשבוע לשחק עד סוף מרץ. אף אחד לא ציפה ולא חשב שנגיע למצב כזה, וזה פשוט סוחט מאיתנו וזה לא קל. זו פעם ראשונה שקבוצה חוץ ממכבי וירושלים עושה את זה כל כך רחוק ורואים את המחיר שזה עולה לנו. כריס רייט נפצע, פאלמר עם הקרסול ומארק ליונס צלע. אם לא היינו באירופה, אז סביר להניח שהיה לנו עוד כמה ניצחונות, אבל זה חוויה לעיר ולקהל. אנחנו מביאים לפה קבוצות טובות וכשאתה מסתכל איזה קבוצות לא נמצאות במפעל כבר - וילרבאן, אוסטנד והטורקיות, ואנחנו משחק אחד מפיינל פור, זה מרשים".

אוהד מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
זכה למשחק נוסף. אוהד ראשון לציון/ברני ארדוב

"הרווחנו את פאלמר מחדש, הוא נכנס לאווירה וקיבל עידוד מהקהל שלנו, הוא הרוויח את זה ביושר, עשה עבודה מדהימה וכל החבר'ה שלי שמחו בשבילו בחדר ההלבשה. לפעמים אני לא נותן לו מספיק, והיום הוא לקח, פשוט לקח. הבעיה הכי גדולה שלי היא עם כריס, אני לא יודע כמה זמן הוא יהיה בחוץ. נצטרך לשחק הכי נכון, גם היום לא חשבו שנחזור במחצית. אני נותן קרדיט לשחקנים שלי".

מאמן המפסידה, גורדון הרברט אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה בסדר, לא גדולה, ובאנו ברבע השלישי והם קלעו שלושה לייאפים מהר, קיבלו ביטחון, פיתחו מומנטום, והחזירו אותנו לפחד. הם זכו בהרבה כדורים חופשיים, איבדנו הרבה כדורים, לא שיחקנו כדורסל טוב בכלל במחצית השנייה. ג'ורדן תאודור התעייף, הייתי צריך להוציא אותו לקראת הסיום, הובלנו ב-4 הפרש, ואז ליונס קלע את השלשה החשובה. אני מקווה שנרגיש קצת לחץ במשחק בבית, יש לנו שני משחקים בליגה הגרמנית עד אז. זה יהיה משחק קשה וזה יהיה משחק שונה מהמשחק הראשון, הם יבואו עם ביטחון ומומנטום. צריך לתת להם קרדיט, הם שיחקו טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully