וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רוכב האופניים שחגג מוקדם מדי, אדריאנו מתכונן לקאמבק

קורע: הרוכב שחגג לפני שחצה את קו הסיום ואיבד את המקום הראשון, החלוץ הברזילאי החל בדיאטה, באנגליה מצאו את הכדורגלנית היפה בעולם, מאמן ה-MMA שהכה את תלמידו, המעריץ מספר אחת של רונדה ראוזי ושיא נקודות חדש בליגת הפיתוח

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

23:12: כריסטיאנו רונאלדו חשף כי הוא עומד להיות אב בפעם השניה, בעזרתה של אם פונדקאית

על פי דיווחים בפורטוגל, הכוכב השלים חלק גדול מעבודת הניירת הנדרשת לתהליך כאשר ביקר בארה"ב בחג המולד. חדי ההבחנה יכולים היו לשים לב שרונאלדו חגג את אחד משעריו בניצחון על סלטה ויגו בתחילת החודש עם הכדור מתחת לחולצתו, חגיגה ידועה עבור שחקנים המצפים לתינוק.

רונאלדו עם ילדו הראשון:

12:10: מאמן ה-MMA שהכה קשות את תלמידו (אזהרת צפייה חמורה)

וידאו מזעזע מארצות הברית: לוחם ומאמן ה-MMA, טוני קוז'וקרו, צולם בסרטון מזעזע כשהוא מכה את אחד מתלמידיו הקטינים. פרטים נוספים על הווידאו עדיין לא התפרסמו, אך הסרטון גרף למעלה מחצי מיליון צפיות במספר שעות. ברשתות החברתיות קוראים לרשויות לעצור את המאמן, שהכה באכזריות את הקטין ומאוחר יותר מיהר להצדיק את פעולותיו ברשתות החברתיות: "הילד בווידאו? המכות האלו הגיעו לו".

קוז'וקרו מכה את תלמידו (אזהרת צפייה חמורה)

10:33: "הסאן" מצא את הכדורגלנית היפה בעולם

היומון האנגלי, "הסאן" החליט לחפש אחר הכדורגלנית הכי יפה בעולם, ולאחר חיפושים רבים הוא גם מצא. לפחות על פי היומון, לורה מרין, השחקנית הניו זילנדית של אברטון, היא הכדורגלנית היפה בעולם. מרין בת ה-20 עזבה את ניו זילנד ב-2014 וחתמה באברטון, והתפרסמה רק בעקבות החיפושים של "הסאן", שנעזר ברשתות החברתיות כדי למצוא את תשובתו, כשכתב: "כריסטיאנו רונאלדו זוז הצידה - האם לורה מרין היא הכדורגלנית הלוהטת בעולם?".

8:42: שיא נקודות חדש בליגת הפיתוח

ראס סמית', בוגר מכללת לואיוויל, הפציץ לא פחות מ-65 נקודות בהפסד קבוצתו דלוור 140:129 לקנטון. 32 נקודות מתוך השיא הגיעו בליי-אפים, ואת המשחק כולו סיים סמית' עם 24 מ-42 מהשדה, 1 מ-5 ל-3 ו-16 מ-20 מהקו.

8:20: דגלאס קוסטה עושה קסמים באימון באיירן מינכן

06:54: לקראת הקאמבק - אדריאנו עושה דיאטה

06:42: קרלוס טבס כובש בהילוך סופר איטי

06:33: רוכב האופניים שחגג את הניצחון מעט מוקדם מדי

06:22: הארלם גלובטרוטרס ממציאים את הגלגל מחדש

06:15: יונג מין סון והג'לי

06:09: המעריץ מספר אחת של רונדה ראוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully