וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טריקו וויט סיכם עד לסיום העונה

23.3.2016 / 20:35

הגארד האמריקאי (26, 1.96) ששיחק לפני שנתיים בהפועל אילת יצטרף לקבוצה של עופר ברקוביץ' ב-1 לאפריל, למרות התעניינות מצידה של מכבי ראשון לציון. רשם העונה 18.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בליגת הפיתוח

one

בווידאו: הפסדה של עירוני נס ציונה למכבי חיפה

עירוני נס ציונה, האחרונה בטבלת ליגת העל, סיכמה את תנאיו של הגארד האמריקאי טריקו וויט עד לסיום העונה, והוא יצטרף עם סיום עונת המשחקים בליגת הפיתוח, ב-1 לאפריל. בוויט הייתה מעוניינת גם מכבי ראשון לציון, ששמרה על קשר עם סוכנו מזה תקופה ארוכה, אך הקבוצה של עופר ברקוביץ' הגיעה לסיכום מוקדם עם וויט, ששיחק לפני שנתיים בהצלחה גדולה בהפועל אילת.

וויט (26, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת מיסיסיפי משנת 2010 נבחר במקום ה-36 בדראפט 2010 על ידי דטרויט אף לא זכה לשחק בקבוצה. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר באיידהו מליגת הפיתוח, ובעונה לאחר מכן יצא לרדנציקי הסרבית. בעונת 2013/14 חתם בגזיינטפ הטורקית, לא הצליח, וסיים את העונה במדי הפועל אילת כשהוא רושם 13 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה המשיך במסע שלו כשחתם בואנייסי קרסניורסק הרוסית, והעונה חזר לליגת הפיתוח לבייקרספילד מליגת הפיתוח ורשם במדיה 18.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

הקבוצה של עופר ברקוביץ' הפסידה את חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה שהורידו אותה מהמקום העשירי למקום האחרון, והיא נמצאת במרחק של ניצחון אחד מקרית גת שנמצאת מעל הקו האדום. הגעתו הצפויה של וויט תשאיר את הכתומים עם חמישה זרים בסגל, כשבכל משחק ירשמו ארבעה זרים. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בהרצליה.

טריקו וויט במדי פיניקס סאנס. GettyImages
המושיע של נס ציונה? וויט במדי פיניקס בליגת הקיץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully