וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור יוצא הדופן מאחורי המעבר של סטף קרי מ'נייקי' ל'אנדר ארמור'

עד 2013 היה חתום הכוכב הענק של גולדן סטייט ושל ה-NBA בחברת הענק בה חתומים בין השאר מייקל ג'ורדן וכריסטיאנו רונאלדו, אך אז הגיעה פגישה שהפכה הכול. ומה חלקה של הבת ריילי בעניין?

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
'נייקי' טעו בשם שלו. קרי/AP

ה- NBA היא כבר מזמן לא רק ליגה שמשחקים בה כדורסל. השיווק, הפרסום והמותגים הם חלק מהותי ובלתי נפרד מהליגה הטובה בעולם. חברות הלבשת הספורט הגדולות בעולם מתחרות מידי שנה על החתמת הכוכבים ואלה שמראים פוטנציאל להיות כוכבים בעתיד, וכל קרב כזה שמוכרע לטובת אחת מהן מוסיף להן לא מעט למחזור המכירות השנתי. אחד מאותם קרבות מרתקים התרחש בשנת 2013, כאשר במרכז אחד, סטפן קרי. הרכז הלוהט של גולדן סטייט ווריורס לא מפסיק לשבור שיאים אישיים וקבוצתיים, בדרך אולי לאליפות שניה ברציפות, אך לפני שלוש שנים לא היה ברור לאן הוא מסוגל להגיע.

הנעליים החתומות שלו מבית היצר של חברת 'אנדר ארמור' הן אחד ממותג הנעליים הנמכרים בעולם כרגע, והעלייה המטאורית של סטף לרמות הכוכב שהוא כיום תרמה רבות להצלחתה של החברה בתחום הנעליים. אז איך קרי נחת בסופו של דבר ב'אנדר ארמור' ולא בענקית ההלבשה 'נייקי'? בתחילת הקריירה הוא דווקא היה חתום ב'נייקי', אך ב-2013, כאמור עשה את המעבר. מה היה שם?

על פי ESPN, מדובר בפגישה שנערכה בין קרי ל'נייקי', פגישה שלא הלכה טוב במיוחד עבר החברה בה חתומים בין השאר מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, קווין דוראנט וכריסטיאנו רונאלדו. בפגישה היה נוכח אביו של סטף, דל קרי, שחקן NBA לשעבר בעצמו, והוא סיפר שנציג 'נייקי' ביטא את שמו לא נכון (סטפון). "שמעתי בעבר אנשים מבטאים את שמו לא נכון", אמר דל, "לא הופתעתי. כן הופתעתי כשהוא לא תיקן את עצמו".

הנעל של שחקן גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. GettyImages
ריילי בחרה. קרי בנעלי 'אנדר ארמור'/GettyImages

מאותו רגע הדברים רק הלכו והדרדרו, כשמצגת הראתה בטעות דווקא את שמו של דוראנט. "הפסקתי להקשיב לאחר מכן", המשיך האב למשפחת קרי, וההחלטה לעזוב את 'נייקי' החלה לקרום עור וגידים. אז אמנם ב-2013 קשה היה להעריך לאיזו מימדים תופעת סטף קרי תגיע, אך כיום ברור שהפגישה הרעה ההיא הביאה למכה לא פשוטה עבור 'נייקי'.

מספר שבועות לאחר שהתקבלה ההחלטה הגורלית, קרי בעצמו סיפר: "הסיפור האהוב עלי הוא ריילי (ביתו), שאלתי אותה מה היא מעדיפה". זה קרה בביתו של סוכנו של הרכז ג'ף אוסטין. ריילי, שהייתה אז בת מעט יותר משנה, קיבלה לידיה אחת אחרי השניה נעל אחת של 'נייקי', אחת של 'אדידס' וכמובן אחת של 'אנדר ארמור'. את הראשונה והשניה היא "זרקה מעבר לכתף", סיפר קרי, "את הנעל השלישית היא נתנה לי, ואז ידעתי מה עלי לעשות", הוא סיכם בחיוך.

אז בין אם ההחלטה התקבלה על ידי ריילי, דל או סטפן קרי בעצמו, הנהנית העיקרית ממנה היא 'אנדר ארמור' שהרוויחה שחקן משמעותי ביותר, ואנחנו הצופים שנמשיך לחזות בסטף כשהוא מתרוצץ על המגרש בנעלי ה'אנדר ארמור' שלו וצולף שלשות ללא הכרה. 'נייקי'? כנראה מרוצים קצת פחות.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully