וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדוריד נאלצה לבטל את משחקי ההכנה בטורקיה

הנבחרת ככל הנראה לא תצא לשני המשחקים שתוכננו לסוף השבוע הבא, זאת בשל אזהרת המסע לטורקיה לאחר הפיגועים והעובדה שהשב"כ לא יספק לה אבטחה: "היינו שמחים לקיים את המשחקים כפי שנקבע, כך רצינו מלכתחילה, אך המציאות חזקה יותר", אמר יו"ר האיגוד

תחקיר: אסתי סדקה; עיצוב גרפי: אביחי ברוך; עריכת וידאו: יותם וקס

איגוד הכדוריד הודיע הערב (רביעי) כי נבחרת ישראל לא תצא ככל הנראה למשחקי האימון שתוכננו להיערך בטורקיה מול הנבחרת המקומית בסוף השבוע הבא.

באיגוד נאלצו לקבל את ההחלטה בעקבות הודעת משרד ראש הממשלה והמטה ללוחמה בטרור על החמרת מדרג האיום לאזהרת המסע לישראלים וההמלצה להימנע מביקור בטורקיה, הודעה שבאה כתוצאה מהפיגוע בו נרצחו ישראלים במדינה השבוע. בנוסף, בשל העובדה כי מדובר במשחקי ידידות ולא במשחקים רשמיים, השיבו שירותי הביטחון כי הנבחרת לא עומדת בקריטריון לאבטחה מצד השב"כ.

בנבחרת פנו לאיגוד הטורקי ובדקו האם ניתן להעתיק את המשחקים לארץ, אך הטורקים השיבו כי קבעו כבר את מחנה האימון שלהם והדבר לא אפשרי. באיגוד יבדקו האם ניתן לקיים משחק אימון מול פינלנד או לחלופין, מחנה אימון בארץ שיכלול משחק הכנה מול קבוצה שתורכב מישראלים וזרים מקבוצות ליגת העל.

היו"ר יוסי גבע אמר הערב: "היינו שמחים לקיים את המשחקים כפי שנקבע, כך רצינו מלכתחילה, אך המציאות חזקה יותר. בנושאים ביטחוניים אני לא חושב שיש לנו כגוף אחראי את היכולת או הזכות לעקוף את הגורמים המוסכמים במדינה".

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד בזמן שירת ההמנון. ניב אהרונסון
נבחרת ישראל בכדוריד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully