וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן ראדוניץ': "מרגיש בודד, לא יכול לחכות לרגע שאחזור לקרואטיה"

החלוץ הקרואטי דיבר במדינתו על החיים בישראל ("יקרים, קפה עולה יותר משלושה יורו"), הבדידות ("אין אף אחד מסביבי"), הבקשה המיוחדת של ג'ורדי והתייחס גם להגעתו של בוס למכבי תל אביב: "לא אמר לי מילה, כאילו אני בכלל לא קיים"

one

בווידאו: ה-0:3 של הפועל רעננה על מכבי חיפה

דיאן ראדוניץ' נמצא בישראל בסך הכול כחצי שנה. הוא הגיע בקיץ למכבי תל אביב, אך סבל מפציעה קשה, ואחרי שלא זכה להזדמנויות רבות מצא את עצמו מועמד לעזיבה כבר בחלון ההעברות בינואר. בסופו של דבר, עבר להפועל רעננה, ואחרי שסבל מקשיים גם בקבוצתו החדשה, נראה שסוף כל סוף הוא מוצא את מקומו כשהפך לשחקן הרכב קבוע באחת מהפתעות העונה.

למרות זאת, נראה שראדוניץ' לא כל כך מרוצה. בראיון שהעניק בקרואטיה, סיפר החלוץ על החיים הלא פשוטים בארץ, החלומות לעתיד הקרוב וסיפר על הקשיים שעבר אצל האקסית מתל אביב.

"כשהגעתי למכבי תל אביב אימן את הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ', שהוא מאמן נהדר", אמר ראדוניץ'. "הוא נתן לי הרבה כבוד, וכשהוא עזב לפולהאם הוא רצה שאבוא איתו, אך בשל איסור על העברות שחל על הקבוצה המהלך לא יצא לפועל. ואז הגיע למכבי תל אביב פטר בוס. הוא לא אמר לי מילה, כאילו אני בכלל לא קיים".

דיאן ראדוניץ' שחקן הפועל רעננה לפני אייטור מונרוי שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
רוצה הביתה. ראדוניץ'/מגד גוזני

החלוץ המשיך לדבר על התקופה במכבי תל אביב: "ג'ורדי קרויף ניגש אליי ואמר לי שאמצא לעצמי קבוצה, רק לא הפועל תל אביב. בישראל, מעבר בין שתי הקבוצות האלו הוא כמו מעבר בין דינמו להיידוק. בחרתי בהפועל רעננה, שם חזרתי לעצמי. אפילו הסכמתי לחוזה נמוך יותר, העיקר שאקבל דקות. אני מרוצה מאוד כי אני משחק טוב אחרי שחזרתי מפציעה ארוכה".

ראדוניץ' נשאל האם הוא מרגיש בודד בישראל: "אשתי לא נמצאת איתי ובקרוב היא צפויה ללדת. אין כאן אינטימיות בין השחקנים, אנחנו לא משוחחים יותר מדי או נפגשים אחד עם השנים. לפעמים אני מרגיש כמו זאב בודד, אין אף אחד מסביבי. לעתים אני מבקר את דינו שקבורץ שמשחק בהפועל כפר סבא. אם לומר את האמת, אני לא יכול לחכות לרגע שאחזור לקרואטיה בכלל ולדינמו זאגרב בפרט. בקיץ אנסה להוכיח שיש לי מקום בדינמו".

"החיים בישראל? אני לא יכול להתלונן, פרט ליוקר המחייה", הוסיף הקרואטי. "אומרים שתל אביב היא אחת מעשר הערים היקרות בעולם. קפה לא עולה פחות משלושה יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully