וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית נתניה הודיעה שלא תעביר כספים למשכורות במכבי נתניה

23.3.2016 / 13:10

מנכ"ל העירייה הודיע שהוא דורש ערבויות של היו"ר דורון אוסידון או של הבקרה, ושבכל מקרה לא יועברו יותר מ-400 אלף שקל. אוסידון יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת ביום חמישי

one

נמשכת מלחמת ההתשה בין עיריית נתניה ליו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון. כפי שהדברים נראים, בעירייה החליטו לעשות הכול כדי לגרום לאוסידון לעזוב את המועדון ללא פיצויים. אחרי שאתמול היה נדמה שבתום הפגישה בין אוסידון למנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, הושג סיכום שהיום יועברו כ-700 אלף שקלים מכספי התמיכות על מנת לשלם את משכורות חודש פברואר, הודיע היום בן חמו כי הכסף יועבר רק לאחר שאוסידון ימציא ערבות בנקאית כנגד הסכום, בין אם באופן פרטי ובין אם דרך הרשות לבקרת תקציבים.

בעירייה הנחיתו מכה נוספת כאשר הבהירו שהסכום שיועבר יעמוד על 400 אלף שקלים בלבד, מאחר שנוקו כספים שהמועדון חייב לעירייה. אותם 400 אלף שקלים אינם מספיקים לתשלום משכורות פברואר. בעקבות הדברים ולאחר שספג ביומיים האחרונים איומים נוספים על חייו, מתכוון אוסידון לכנס מחר מסיבת עיתונאים.

בעקבות ההודעה של העירייה, מתכוונים שחקני הקבוצה להתכנס ולדון בלקיחת צעדים דרמטיים בעקבות אי תשלום המשכורות. אופציית השבתת פעילות הקבוצה נלקחת בחשבון. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הודה כי אין לו שום צ'ק בנקאי שהוא יכול לחלט כדי לשלם משכורות לשחקנים.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. קובי אליהו
יכנס מסיבת עיתונאים. אוסידון/קובי אליהו

עיריית נתניה הבהירה היום: "סך כל התמיכה העירונית במועדון לשנת 2016 עומד על 2.3 מיליון שקלים, אך 850 אלף שקלים יקוזזו בעבור חוב של המועדון על שימוש באצטדיון בשנת 2015 וסכום של 830 אלף שקלים יקוזזו בשל ערבות להלוואה שהמועדון לקח מהעירייה. בנוסף יקוזזו 124 אלף שקלים בגין שימוש באצטדיון העירוני ב-2016 ו-100 אלף שקלים נוספים בגין שימוש במתקני האימונים עד חודש מאי הקרוב".

מעיריית נתניה נמסר גם: "היתרה, בסך של כ-400 אלף שקלים תועבר כאמור לקבוצה בכפוף לקבלת ערבות בנקאית או לחילופין ערבות מטעם הבקרה התקציבית, כפי שהתחייבה בחוזה השימוש בתקנים עירוניים לעניין דמי שימוש, מחודש יולי 2016 ועד לחודש דצמבר 2016. לצד הרצון הרב לסייע למועדון עלינו לנהוג באחריות ובזהירות בכספי הציבור ולהעבירם רק בהתאם להצגת המסמכים הנדרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully