וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע העפיל לסיבוב השני בצ'לנג'ר שנזן

המחבט מספר 1 של ישראל לא התקשה מול לופס-פרס הספרדי וגבר עליו 3:6, 4:6 תוך שעה ו-13 דקות. בסיבוב השני הוא ישחק נגד המנצח בין לנגר הגרמני לדסין הבלגי

דודי סלע, טניסאי ישראלי. AP
יופי דודי/AP

דודי סלע העפיל היום (רביעי) לסיבוב השני בצ'לנג'ר שנזן בסין (על סך 75 אלף דולרים) אחרי שגבר בשתי מערכות על אנריקה לופס-פרס הספרדי 4:6, 3:6 תוך שעה ו-13 דקות. המשחק נערך באיחור של יום ובאולם סגור בגלל הגשמים שפוקדים את האזור וגרמו לישראלי להגיע מאוחר מטורניר גואנגז'ו בסין.

סלע, המדורג 84 בעולם, ניהל מערכה ראשונה צמודה עם הספרדי כשהוא מציל שלוש נקודות שבירה לאורך המערכה הראשונה. במשחקון העשירי, במצב של 4:5 לישראלי, נשבר המדורג 344 בעולם, וסלע ניצח את המערכה הראשונה 4:6. במערכה השנייה לופס-פרס נשבר מוקדם בהרבה, כבר במשחקון הרביעי, כשהמחבט מספר 1 של ישראל ניצל את ההזדמנות ושמר על ההגשות שלו כדי לנצח 3:6 ולעלות לסיבוב השני של הטורניר.

מי שמחכה לסלע בסיבוב השני הוא המנצח במשחק בין נילס לנגר הגרמני המדורג 188 בעולם לנילס דסין הבלגי המדורג 368 בעולם. הניצחון העלה את הישראלי אל המקום ה-82 בעולם בשלב הזה של השבוע, כשלא מעט שחקנים שמשחקים בטורניר הגדול במיאמי עדיין יכולים לעקוף אותו, אך אם סלע ימשיך ויתקדם בטורניר הוא יכול לרשום דירוג שיא ביחס לשנים האחרונות. בשבוע הבא ישתתף הישראלי בצ'לנג'ר הגדול ברעננה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully