וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תפגוש את סלטיק ביולי, "היורש של מסי" סיכם?

אלופת אירופה קבעה שלושה משחקי הכנה בקיץ ומלבד מפגש מול קבוצתו של ניר ביטון, תפגוש בתחילת אוגוסט גם את לסטר וליברפול. דיווח: לוקאס פאטאנלי, קשר בן 16 מאינדפדיינטה יצטרף

one

האם ברצלונה שמה את ידה על ליאונל מסי הבא? בארגנטינה מדווחים שאלופת אירופה הצליחה להבטיח את רכישתו של לוקאס פאטאנלי, הקשר הצעיר בן ה-16 של אינדפדיינטה, שעל פי הדיווחים היה מחוזר גם על ידי ריאל מדריד, צ'לסי ופריס סן ז'רמן וכבר זכה לכינוי "מסי הבא".

על פי הפרסומים ברצלונה שילמה 4 מיליון דולר עבור הזכות לרכישה של כמחצית מכרטיס השחקן של פאטאנלי ותשלים את רכישתו בתזמון הנכון מבחינת שני הצדדים. פאטאנלי יישאר באינדפדיינטה העונה, אבל ברצלונה הבטיחה לעצמה את זכות הראשונים לרכוש את ילד הפלא, בתקווה שהוא אכן יענה על הציפיות הגדולות ממנו.

שחקן ברצלונה ניימאר מול שחקן סלטיק סקוט בראון. רויטרס
שוב נפגשים. סקוט בראון מול ניימאר/רויטרס

בצד המקצועי, ברצלונה כבר מתכוננת לעזיבתו הצפויה של דני אלבס לסין בקיץ וסימנה כבר את הקטור ביירין, המגן הימני שגדל במועדון והעונה משחק בהצטיינות בארסנל. ברצלונה רכשה כבר את אלש וידאל שמשחק בעמדה הזו, אבל מעוניינת להחזיר את ביירין הביתה, כפי שעשתה כבר בעבר עם ג'רארד פיקה וססק פברגאס.

העונה עדיין רחוקה מסיומה, אבל ברצלונה כבר קבעה את משחקי ההכנה שלה לעונה הבאה כאשר המשחק הראשון שלה יהיה ב-30 ביולי מול סלטיק של ניר ביטון בדבלין, ב-3 באוגוסט מול לסטר בשטוקהולם וב-6 באוגוסט מול ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

צפו בקליפ להטוטים של פאטאנלי מלפני שלוש שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully