וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר סיטי תכפיל את שכרו של קלאודיו ראניירי החל מהעונה הבאה

המאמן האיטלקי שמוליך את השועלים לעונה הטובה בתולדותיהם, יקבל הצעה לחתום על חוזה חדש. ירוויח 3 מיליון ליש"ט במקום 1.5 מיליון - עדיין רחוק מהמאמנים של קבוצות הצמרת האחרות

one

שכרו של קלאודיו ראניירי בלסטר סיטי יוכפל והוא ירוויח החל מהעונה הבאה 3 מיליון ליש"ט לשנה, במקום 1.5 מיליון. המאמן האיטלקי מוליך את השועלים לעונה הטובה בתולדותיהם ואולי-אולי לסנסציה הגדולה בתולדות הפרמיירליג, שתסתיים באליפות.

שחקנים מלסטר דוגמת ריאד מחרז, ג'יימי ורדי ודני דרינקווטר זכו לתהודה רבה בעקבות ההצלחה של הקבוצה, אבל אף אחד לא שוכח את התפקיד של ראניירי. המשימה של האיטלקי בן ה-64 הייתה להשאיר את הקבוצה בליגה, אבל הוא הצעיד אותה לעבר הבלתי ייאמן וגם אם היא לא תזכה באליפות, היא בוודאי תשחק בליגת האלופות בשנה הבאה.

ראניירי חתם בקיץ על חוזה של 4.5 מיליון ליש"ט לשלוש שנים, אבל הוא יקבל העלאה משמעותית. הוא עדיין יהיה רחוק מאוד מה-16 מיליון ליש"ט לשנה שירוויח פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, או מה-8 מיליון של ארסן ונגר בארסנל.

ראניירי שהגיע ללסטר אחרי כישלון מהדהד בנבחרת יוון, הוא לא היחיד שיקבל שדרוג. הנהלת המועדון תציע חוזים חדשים וגבוהים יותר לכמה שחקנים, בעיקר כאלו להם תנאים מאוד צנועים. בין השחקנים שצפויים לחתום על חוזים חדשים ניתן למצוא את קספר שמייכל, ווס מורגן ודני סימפסון - שעד העונה נחשבו לשחקני ליגת משנה או במקרה הטוב תחתית פרמיירליג. ג'יימי ורדי כבר חתם על חוזה חדש לפני כמה שבועות.

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. רויטרס
מגיע לו. ראניירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully