וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פיגועים ב-10 ימים: הטרור רודף את ג'ייסון דנאייר

שחקן ההגנה של גלאטסראיי ונבחרת בלגיה, שהה בשבוע וחצי האחרונים באנקרה, איסטנבול ובריסל, בשעת ההתקפות הרצחניות שגבו את חייהם של עשרות בני אדם

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל

שחקן נבחרת בלגיה, ג'ייסון דנאייר, רואה את הטרור "רודף אחריו". שחקן ההגנה שמושאל ממנצ'סטר סיטי לגלאטסראיי היה ב-10 הימים האחרונים בשלוש ערים בהן התרחשו מתקפות טרור רצחניות.

הבלגי בן ה-20 יצא עם גלאטסראיי למשחק חוץ נגד גנצ'לרבילי באנקרה לפני 10 ימים, כאשר בשעות אחר הצהריים המאוחרות התפוצצה מכונית תופת בעיר. 37 בני אדם נרצחו באותו פיגוע, אחד מהם היה אביו של שחקן גלאטסראיי, אומוט בולוט.

בסוף השבוע דנאייר היה באיסטנבול, כאשר התבצע במרכז העיר פיגוע התאבדות בו נרצחו גם שלושה ישראלים. אתמול דנאייר כבר שהה בבריסל כחלק מההכנות של נבחרת בלגיה למשחק הידידות נגד פורטוגל. בפיגוע משולב בעיר, נרצחו 34 אנשים.

כדורגלן אחר, דיומרסי אמבוקני מנוריץ', היה בשדה התעופה בבריסל בשעת המתקפה הרצחנית אתמול. אמבוקני היה אמור להמריא לבירת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, קינסשה, אבל חזר לביתו ולמשפחתו אחרי שהפעילות בשדה התעופה הוקפאה. נוריץ' הודיעה ש"דיומרסי לא נפגע, אבל הוא מאוד מבוהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully