וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"MMA הוא רק לכאורה ענף ספורט, זה כמו פורנו לגייז, רק עם סוף שונה"

בתום דיון סוער בבית המחוקקים, בכיכובו של דניאל אודונול שסיפק את הציטוט שבכותרת, מדינת ניו יורק הסירה את האיסור על אירועי MMA בשטחה. UFC 201 כבר עשוי להיערך במדיסון סקוור גארדן

AP

אחרי דיון סוער בבית המחוקקים, הסירה הלילה (בין שלישי לרביעי) מדינת ניו יורק את האיסור על עריכת אירועי MMA בשטחה. חובבי הענף כבר החלו לחגוג את המאורע המשמח, וכוכביו בירכו על האפשרות לערוך מעתה קרבות במדיסון סקוור גארדן האגדי ומול הקהל הניו יורקי, אבל למרות שתוצאות ההצבעה היו חד משמעיות (25:113), היא ממשיכה לעורר התנגדות רבה.

ניו יורק היתה עד הלילה המדינה האחרונה שאסרה את תחרויות הענף האלים והפופולרי, וכמובן שמעתה היא תצטרף במלוא העוצמה לחגיגה, והיא כבר צפויה לארח את UFC 201 באוגוסט. אלא שבבית המחוקקים נרשמו לא מעט חברי פוליטיקאים שתקפו את ההחלטה, הביעו חשש מכך שהיא תגביר את האלימות בקרב הילדים במדינה, ומי שגנב את ההצגה היה דניאל אודונול.

חבר בית המחוקקים במדינה, שהוא הומו מוצהר ואחיה של השחקנית רוזי אודונול, הצהיר מעל דוכן הנואמים: "זה רק לכאורה ענף ספורט, ולמעשה זו ארוטיקה. צפיתי קצת ב-MMA לקראת הדיון, ומסתבר שאני ממש צריך לאהוב את זה. יש לך שם שני גברים לוהטים כמעט עירומים שמנסים לשלוט אחד בשני. זה כמו פורנו לגייז, רק עם סוף שונה... אחותי הייתה בעד ההחלטה להסיר את האיסור, אבל אני מאוד חושש שהיא תוביל להגברת האלימות וההימורים בקרב צעירים במדינה, ולכן הייתי עושה מקלחת ארוכה וחושב טוב טוב לפני שהייתי משנה את ההחלטה".


בין המתנגדים להחלטה הייתה חברת בית המחוקקים דבורה גליק, שהצהירה שכוכבי ה-MMA הם חלק ממגמה ש-"הופכת את האמריקאים לטיפשים יותר ויותר", בעוד שחבר בית המחוקקים צ'ארלס בארון קישר בין קרבות ה-MMA לימי העבדות באמריקה ולאלימות המשטרתית הגוברת והולכת, אך מנגד היה גם חבר בית המחוקקים חוסה ריברה, שביטא את דעת הרוב כשהצביע בעד הסרת האיסור, והכריז: "אתם מפחדים מאלימות? מזלכם שלא גדלתם בדרום הברונקס, כמוני".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully