וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הראשל"ציות במשחק שלישי, נס ציונה עלתה לחצי הגמר

דרמה ברבעי גמר הפלייאוף: נדב ביטון מאס"א תל אביב קבע 28:28 בשניית הסיום וכפה משחק שלישי מול מכבי ראשון לציון, בעוד הפועל ראשון לציון ניצלה עם 24:28 על רמת השרון. 23:25 לנס ציונה על אשדוד

שחקן הפועל ראשון לציון, עידן מימון. נועם מושקוביץ
הסיפור עדיין לא נגמר. עידן מימון/נועם מושקוביץ

סדרות רבע גמר הפלייאוף בכדוריד סיפקו הערב (שלישי) דרמות גדולות, כששתי סדרות נגררו למשחק שלישי ומכריע שיתקיים ביום שישי הקרוב. שער בשניית הסיום סידר לאס"א תל אביב 28:28 מול מכבי ראשון לציון ומשחק נוסף אותו יארחו הצהובים, כשבמקביל האלופה הפועל ראשון לציון ניצחה 24:28 את א.ס. רמת השרון ונותרה בחיים. נס ציונה עלתה לחצי הגמר עם 23:25 על הפועל אשדוד.

אס"א תל אביב - מכבי ראשון לציון 28:28

שער דרמטי של נדב ביטון בשנייה האחרונה של המשחק, מנע מהקבוצה של גלעד מאור את הניצחון בסדרה. כעת, אס"א תצטרך לנצח בחוץ בהפרש של ארבעה שערים כדי להעפיל לחצי הגמר. המארחת התעוררה אחרי פתיחה איומה והפכה פיגור 4:0 ליתרון 10:14. הסלובנים רנאטו ווגרינץ ודיאן צ'נצ'אר העלו את מכבי ראשון לציון ליתרון, אבל רם טורקניץ עם 10 שערים שמר את אס"א במשחק וכאמור ביטון השווה ברגע האחרון אחרי אסיסט של ניבו לוי.

הפועל ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 24:28

האלופה הצליחה להשוות את הסדרה, ניצלה (לפחות בינתיים) מהדחה ראשונה בהיסטוריה ברבע הגמר וגם דחתה עוד קצת את הדיבורים על פרישה אפשרית של המאמן/קפטן עידן מימון. בויאן ליוביסיץ', אקס ראשון לציון שהצטיין בשער רמת השרון במשחק הראשון, שמר את קבוצתו בעניינים עם עצירות מצוינות (14 במשחק כולו) וירד להפסקה בפיגור 12:10 בלבד. אלא שפיליפ מריאן (שבעה שערים) ושי הרשקוביץ' הובילו את האלופה לניצחון ביתי, שלצערו של מימון לא היה בהפרש גדול יותר. כעת יש שוויון מוחלט בין הקבוצות, והמנצחת ביום שישי תעפיל לחצי הגמר, שם כבר מחכה מכבי תל אביב שעלתה אמש. תיקו ישלח את המשחק להארכה.

א.כ. נס ציונה - הפועל אשדוד 23:25

המארחת השיגה ניצחון חמישי העונה על היריבה מאשדוד וזכתה בכרטיס לחצי הגמר, שם היא תמתין למנצחת בין מכבי ראשון לציון לאס"א תל אביב. נס ציונה ברחה ל-4:8 בפתיחה, אבל אשדוד ידעה לחזור ואלון כשרי השווה ל-12:12 בהפסקה. המשחק הצמוד נמשך, אבל ברק פריד היה דומיננטי במחצית השנייה והוביל את נס ציונה לניצחון יקר שחתם את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully