וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תקנה בחזרה את אלברו מוראטה, ואז תמכור אותו

לבלאנקוס סעיף שמאפשר להם להחזיר את החלוץ שצמח במחלקת הנוער ונמכר ליובנטוס. פרס עשוי לשלם עליו 30 מיליון יורו בקיץ, ולשלוח אותו לארסנל או ליברפול תמורת 50 מיליון יורו

one

בווידאו: תקציר ה-0:4 של ריאל מדריד על סביליה

האם אלברו מוראטה יחזור לריאל מדריד בקיץ הקרוב? ייתכן, אך לא כדי להישאר לאורך זמן, כך טוענים הערב (שלישי) בספרד. על פי דיווח ב"אס", בבלאנקוס ינצלו את הסעיף בחוזה שמאפשר להם לרכוש בחזרה את החלוץ אותו מכרו ליובנטוס, אך לא כדי לבנות סביבו את עונת 2016/2017, כי אם כדי למכור אותו הלאה, ולעשות עליו רווח.

מוראטה נמכר ליובנטוס בקיץ 2014 תמורת 20 מיליון יורו, כשבעסקת ההעברה הכניסה ריאל מדריד סעיף שמאפשר לה לרכוש אותו בחזרה תמורת סכום שינוע בין 20 ו-30 מיליון יורו (בהתאם לכמות המשחקים שישחק) - או מה-1 עד ה-15 ביולי 2016, או מה-1 עד ה-15 ביולי 2017. על פי הדיווח, עושה רושם שפלורנטינו פרס ינצל את הסעיף הזה כדי לרכוש את החלוץ שצמח במחלקת הנוער שלו כבר בקיץ הקרוב, וישלם כ-30 מיליון יורו על התענוג.

המטרה של הבלאנקוס, כאמור, היא למכור את מוראטה בסכום גבוה יותר. ארסנל וליברפול כבר הוזכרו כמועמדות בולטות לקלוט אותו, וריאל צפויה לדרוש עבורו כ-50 מיליון יורו. בראיון לרשת RAI אישר המנהל המקצועי של יובנטוס: "ריאל מדריד אולי תכפה את עצמה ותרכוש אותו, אבל למען האמת אין להם שום עניין בו. אנחנו מקווים שזה לא יקרה".

בו בזמן, הגברת הזקנה מתחילה להתכונן למצב שכזה, והחלום של אלופת איטליה הוא לראות את אלכסיס סאנצ'ס נכנס לנעליו של הספרדי בן ה-23, שהבקיע העונה שמונה שערים בכל המסגרות.

שחקן יובנטוס, אלברו מוראטה. GettyImages
נפרד מיובנטוס? מוראטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully