וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: משכורות פברואר צפויות לעבור ביום רביעי

22.3.2016 / 17:49

מנכ"ל עיריית נתניה הבטיח לדורון אוסידון כי יועברו 700 אלף שקל לכיסוי משכורות פברואר. יו"ר הצהובים אמר לו: "תעביר את המשכורות ואני לא אהווה מכשול". ירין חסן: "מצפים לראות את הכסף"

מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו הבטיח הערב (שלישי) ליושב ראש מכבי נתניה דורון אוסידון בפגישה שנערכה ביניהם כי העירייה תעביר מחר את כספי התמיכות בגובה 700 אלף שקל, על מנת לשלם את משכורות חודש פברואר לשחקני הקבוצה ולעובדי המועדון. במהלך הפגישה ביקש בן חמו מסמכים אותם סיפק אוסידון וכעת נראה כי כל המכשולים הוסרו והכסף צפוי לעבור מחר.

דורון אוסידון, מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
סוף סוף נפתרה סוגיית המשכורות? אוסידון/ברני ארדוב

במהלך הפגישה אמר אוסידון לבן חמו: "תעביר לשחקנים ולעובדים את המשכורות ובהמשך אני לא אהווה מכשול בדרך שאתם בונים לכם". כזכור, מעוניינים בעירייה בעזיבתו של אוסידון ומוכנים לדון איתו על גובה הפיצוי המגיע לו, אך הוא התנה את ההתדיינות על כך בהעברת המשכורות לשחקנים. מסתמן כי לאחר שיובטח שהמשכורות ישולמו, ייפגש שוב אוסידון עם בן ויגיע להסדר על עזיבתו.

מיד לאחר צאתו מהפגישה, טלפן אוסידון לקפטן הקבוצה ירין חסן ועדכן אותו בפרטים. חסן הוסמך על ידי השחקנים לנהל את המגעים מול אוסידון ולאחר הבשורה שקיבל, נראה כי השחקנים לא יפנו לרשות לבקרת תקציבים כדי לדרוש את כספם, אלא באמת ימתינו למשכורת שתשולם על ידי כספי העירייה. חסן אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו סומכים על דורון, יש כעת 22 שחקנים בקבוצה שמאמינים שדורון אוסידון יעשה את הכול כדי לדאוג שאת העונה הזו נסיים בצורה מסודרת בכל מה שקשור למשכורות. קיבלנו הבטחות היום ובשלב הזה אנחנו מתנהלים כרגיל ומקווים לראות כבר מחר את הכסף בחשבונות הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully