וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונאס גוטיירס תוקף את ניוקאסל: "הם ראו בי סכנה, לא נכס"

הקשר ששוחרר בקיץ מהמגפאייז טוען שהמועדון לא עמד מאחוריו במהלך המאבק עם מחלת הסרטן, ודחק אותו החוצה במתכוון: "הם חששו שהמחלה לא תאפשר לי לשחק ברמה גבוהה. אף אחד לא דיבר איתי"

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ניוקאסל

בקיץ האחרון החליטה ניוקאסל לוותר על חונאס גוטיירס, בהחלטה שגררה לא מעט ביקורות מצד השחקן עצמו, הקרובים אליו והתקשורת הבריטית. דווקא לאחר שעזר למגפאייז להישאר בליגה, שוחרר הקשר הארגנטינאי שהתאושש ממחלת הסרטן, ומצא בתחילת העונה בית חדש בדפורטיבו לה קורוניה.

היום (שלישי), מספר חודשים לאחר שהגיש תביעה בסך שני מיליון ליש"ט כנגד ניוקאסל בגין אפליה על רקע נכות, סיפק שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר ציטוטים די מדהימים. לטענתו צריך היה להשלים 80 משחקים בארבע עונותיו הראשונות בכדי שחוזהו יוארך בעונה נוספת בתום 2014/15, ורק כשהמאמן הזמני של ניוקאסל ג'ון קארבר הבין ששחקנו לא יוכל להגיע ליעד, החליט להחזיר לשלב אותו בהרכב.

"לקראת סוף אפריל 2015 נאמר לי שהמועדון שוקל להציע לי חוזה חדש, אבל יחכה עד סוף העונה", אמר גוטיירס, "עם זאת, ידעתי שבשלב הזה המועדון נקט בצעדים כדי לוודא שהאופציה האוטומטית בחוזה שלי לא תופעל. היה לי קשה להאמין שהם יציעו לי חוזה חדש".

הקשר שהכריז כי הוא סובל מסרטן באשכים בספטמבר 2014 ושב לכר הדשא במרץ 2015 טען שהאפליה נגדו החלה עוד קודם לכן, בדצמבר 2013, חודשיים לאחר שעבר ניתוח. מאמנו דאז אלן פארדיו בישר לו חגיגית שהוא לא בתכניות, מה שהפתיע את הארגנטינאי עד מאוד. "הייתי בהלם, כי זה הגיע כל כך מהר אחרי טיפולי הסרטן שלי. אני חושב שהסיבה היתה הסרטן והניתוח להסרת הגידול, כי הייתי חלק מאוד חשוב מההרכב. אני חושב שהם חששו שהמחלה שלי לא תאפשר לי לשחק ברמה הגבהה ביותר, והם ראו בי סכנה, ולא נכס".

חונאס הוסיף וסיפר כי בקיץ 2014, כשהסרטן שב, הוא חש שהמועדון זורק אותו לכלבים: "במהלך טיפול הכימותרפיה הראשון שלי, לא המאמן אלן פארדיו או אף אחד מהמועדון יצר איתי קשר כדי לברר איך אני מרגיש או כדי לברך אותי על ההתאוששות. זה היה מאכזב בצורה בלתי רגילה אחרי כל מה שעשיתי למועדון".

חונאס גוטיירס, ניוקאסל. רויטרס
חונאס בימים יפים יותר בניוקאסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully