וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'נדלר פארסונס ינותח בברכו ולא ישוב לשחק עוד העונה

חדשות רעות למאבס, שנלחמים על הכרטיס האחרון לפלייאוף במערב: הסמול פורוורד סובל מקרע במיניסקוס. זו תהיה הפעם השנייה ברציפות שהוא מסיים עונה מוקדם מהצפוי בשל פציעה בברך

שחקן דאלאס מאבריקס צ'נדלר פארסונס. AP
רק שיהיה בריא. פארסונס/AP

כשתום העונה הסדירה נראה באופן ניצבת דאלאס במקום השמיני במערב, ניצחון אחד מיוטה שדולקת בעקבותיה בקרב על הכרטיס האחרון לפלייאוף. היום (שלישי) קיבלו המאבריקס חדשות רעות שעלולות לפגוע משמעותית בחלום הזה: צ'נדלר פארסונס ככל הנראה ייאלץ לעבור בסוף השבוע ניתוח כדי לתקן את המיניסקוס הקרוע בברכו הימנית, ולא ישוב לשחק עוד העונה.

על פי דיווחים בארצות הברית הסמול פורוורד יבקש חוות דעת נוספת לפני שישלים את ההליך הרפואי שיאפשר לו לשוב למגרשים רק בתחילת העונה הבאה. זו תהיה הפעם השנייה ברציפות שפארסונס מסיים עונה מוקדם מהרגיל בשל ניתוח בברכו הימנית, אם כי הפציעה הנוכחית נחשבת מעט קלה יותר יותר מזו שעבר אשתקד.

פארסונס נטש את המשחק מול גולדן סטייט ביום שישי במהלך הרבע השלישי בשל כאבים בברכו. בדיקת MRI לימדה על קרע במיניסקוס, וכעת עושה רושם שלא תהיה ברירה אלא לעבור ניתוח. העונה העמיד ממוצעים של 13.7 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק, כשבחודשיים האחרונים עמד על 18.9, 5.9 ו-3.2, עם 51.9 אחוז מהשדה ו-47.7 אחוז מחוץ לקשת.

בקיץ יוכל פארסונס לצאת מחוזהו, ועל פי דיווחים הפציעה לא תמנע ממנו לעשות כך, ולחפש אחר חוזה מקסימום. דאלאס ככל הנראה תנסה להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully