וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון כפתה משחק שלישי אחרי 84:88 על פרנקפורט

אחרי התבוסה במשחק הראשון, הכתומים נלחמו, חזרו מפיגור גדול, כפו הארכה והשוו את סדרת רבע הגמר ל-1:1. מונרו נתן הצגה עם 28 נק' ו-14 ריב'. 20 לליונס. המשחק המכריע: ביום חמישי הבא

ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון כפתה הערב (רביעי) משחק שלישי במסגרת סדרת רבע גמר היורופקאפ אחרי שגברה בתום הארכה 84:88 על פרנקפורט הגרמנית. המשחק התעלה לרמה גבוהה מאוד וראשל"צ הצליחה להתגבר על אין ספור מכשולים בדרך לניצחון הנהדר, שהיווה למעשה את ההפסד הראשון העונה של פרנקפורט במפעל.

כריס רייט נפצע כבר ברבע הראשון ושרון דרוקר ראה את הגרמנים פותחים יתרון דו ספרתי. עם זאת, אז נכנסו דריל מונרו, מארק ליונס ושון דאוסון לתמונה, החלו לקלוע מכל מקום, לייצר סטופים בהגנה ולייצר מומנטום על חשבון הגרמנים כדי לצמק את הפער. ליונס אפילו החטיא עם הבאזר כשהיה יכול להכריע את המשחק.

בהארכה היה זה שוב מונרו, שבמשחק ענק של 28 נקודות, 14 ריבאונדים ותשעה אסיסטים שמר את ראשל"צ בעניינים. ליונס, שקלע סלים חשובים בהארכה, סיים עם 20 ודאוסון קלע 19. אפילו קווין פאלמר המאכזב, שטריקו ווייט אמור להחליפו בימים הקרובים, התעלה בהיעדרו של רייט וקלע 11 נקודות. ג'ורדן תאודור קלע 27 לגרמנים, שייאלצו לשחק משחק מכריע בגרמניה ביום חמישי הבא.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 28 (14 ריב' ו-9 אס'), מארק ליונס 20 (5 אס'), שון דאוסון 19 (6 ריב'), אבי בן שימול 7, עידן זלמנסון 2 וטוני יאנגר 1. שיחקו ולא קלעו: ניצן חנוכי וכריס רייט.

קלעו לפרנקפורט: ג'ורדן תאודור 27 (7 אס' ו-4 ריב'), פיליפ סקרוב 11, יוהאנס וויגטמן 10, מייקל מוריסון, קוואנטז רוברטסון וקונסטנטין קליין 8 כ"א, יוהאנס ריכטר 6, דנילו בארטל 4 וארון דורנקאמפ 2. שיחק ולא קלע: ג'ון ליטל.

דריל מונרו, כריס רייט שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מונרו פגוע, רייט לפני הפציעה./ברני ארדוב

רבע 1

האורחת פתחה את המשחק טוב יותר ושמרה חזק בהגנה. ההגנה החזקה גרמה לפגיעה בכתפו של דריל מונרו ולפציעה בקרסולו של כריס רייט, שירד לטיפול לא חזר לפרקט. עם זאת, האורחת חזרה וירדה מהרבע מפיגור מינמלי של 23:18.

רבע 2

הגרמנים המשיכו להפגין עליונות בכל פרמטר של המשחק. ג'ורדן תאודור וקוואנטז רוברטסון הוליכו את האורחת כשרק דריל מונרו שיחק היטב אצל המארחת. 32:43 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קווין פאלמר שחקן מכבי ראשון לציון מול פיליפ סקרוב שחקן פרנקפורט. ברני ארדוב
קאמבק מרשים. קווין פאלמר/ברני ארדוב

רבע 3

משום מקום, המארחת התעוררה. מונרו משחק גדול ומארק ליונס החלו לאגור נקודות יחד עם שון דאוסון ולהחזיר את דרוקר לתמונה. תאודור שמר על הפער הקטן של הגרמנים. 52:59 לאורחת בתום הרבע.

רבע 4

דאוסון, מונרו וליונס המשיכו ביכולת הנהדרת שלהם ובמקביל לסטופים נהדרים בהגנה ועצירה של תאודור, ההפרש הלך וקטן עד שהפך אפילו ליתרון מקומי. בהתקפה האחרונה של המשחק לקח ליונס שלשה קשה, החטיא ושלח את המשחק להארכה. 72:72 בתום 40 דקות.

הארכה

המארחת פשוט פרחה בהארכה. מונרון, ליונס ודאוסון התפוצצו ופתחו יתרון 8 נקודות. תאודור קלע כמה סלים חשובים שנתנו לגרמנים תקווה, אך החטיא בשלומיאליות זריקת עונשין שלא פגעה בטבעת ולמעשה הכריעה את המשחק. 84:88 לראשל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully