וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הנתק בין סיימון להפועל כפר סבא: "הוא נעלב עד עמקי נשמתו"

22.3.2016 / 13:02

השחקן לא יצר קשר עם המועדון מאז שזעם על החלפתו בשבת. מקורביו: "מגיל 10 הוא במועדון והוא לא האמין שיכול להיות מצב כזה". סתיו שחם: "הוא אומר שהוא גמר עם כפר סבא, אז מה יש לדבר?"

one

נמשך הנתק בין אלירן סיימון להפועל כפר סבא. מאז מוצאי שבת כשעזב סיימון את איצטדיון לויטה בפעם האחרונה, הוא לא יצר קשר עם המועדון ולא הגיע לאימוני הקבוצה. הבעלים סתיו שחם אמר היום: "שוחחתי עם בעלי קבוצות שחוו יותר ממני בכדורגל והם סיפרו לי שבמשך שנים הם לא ראו מקרה כזה בו שחקן החליט על דעת עצמו לא להגיע יותר לפעילות הקבוצה. ממה שמספרים לי אלירן מסתובב בעיר ואומר שהוא גמר עם הפועל כפר סבא, אז מה יש בכלל לדוש בעניין?".

מקורבים לשחקן אמרו היום: "אלירן פגוע מאוד על כך שהוחלף בדקה ה-34. מגיל 10 הוא בהפועל כפר סבא והוא לא האמין שיכול להיות מצב בו הוא יוחלף בצורה כזו לפני ההפסקה. הוא נפגע ונעלב עד עמקי נשמתו ומכאן התגובה הזו".

טל בן חיים מכבי תל אביב מול אלירן סיימון הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
גמר בהפועל כפר סבא? סיימון, משמאל/ברני ארדוב

כפי שהדברים נראים אין דרך חזרה בעניין של סיימון והפועל כפר סבא שגם כך מסובכת בתחתית תצטרך למצוא פתרונות לעמדת הקשר האחורי. יתכן שבן כוואז יקבל אשראי בתפקיד. בעניין מאבקי התחתית אמר שחם: "תוצאות השבת האחרונה היו רעות מבחינתנו, אבל אנחנו עדיין בחברה טובה בתחתית. אני מאוד מקווה שהדברים שנאמרו לשחקנים בעקבות המשחק הגרוע מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה יעשו את שלהם ונראה את השינוי במשחק הקרוב".

שחם הוסיף: "השחקנים צריכים לחזור לגישה שאיפיינה אותם עד לא מזמן. מבחינתי הכל נמצא בראש ואין לי ספק שאם הם יכניסו לעצמם לראש שצריך לחזור ולשחק כפי שהם יודעים, אז הפועל כפר סבא תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully