וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במנהלת צריכים לחשוב כיצד נתניה תשפיע על זהות היורדת הנוספת"

22.3.2016 / 13:08

שחקנים במכבי נתניה ממתינים לפגישה בין היו"ר אוסידון למנכ"ל העירייה, בה יוחלט אם יועברו משכורות חודש פברואר שמעוכבות כבר כשבועיים. אופציית השבתת הפעילות נשקלת על ידי השחקנים

one

דריכות גדולה בקרב שחקני מכבי נתניה לקראת הפגישה לפנות ערב (שלישי) בין יושב הראש דורון אוסידון למנכ"ל העירייה אבי בן חמו. השחקנים מחכים לשמוע האם העירייה תעביר לאלתר את כספי התמיכות בגובה של 700 אלף שקל שיועברו מיידית לתשלום משכורות חודש פברואר המעוכבות כבר קרוב לשבועיים. בקרב השחקנים קיימת דילמה כיצד לנהוג במידה שבן חמו ימסור כי העירייה החליטה שלא להעביר את הכספים באופן מיידי.

שחקני הקבוצה שוחחו בינם לבין עצמם כאשר יש כאלה שקראו לפתוח בהשבתה מיידית במידה שלא יקבלו את הכסף, אבל יש גם אחרים שחושבים כי צריך להשאיר את נושא ההשבתה כמוצא האחרון ולפעול השבוע מול העירייה, הבקרה וההסתדרות החדשה בטרם פותחים בשביתה.

אחד השחקנים אמר לוואלה ספורט: "אנחנו לא מאמינים שאנחנו עוברים את זה שוב אחרי מה שהיה כאן בעונה שעברה, אבל הפעם ההליך שלנו יהיה מאוד מהיר. לא נסחוב את זה יותר מדי. אם דורון אוסידון לא יביא בשורות מהעירייה על כך שהם מעבירים את הכסף, אנחנו לא נחכה למשכורת הבאה אלא נפעל מיידית מול כל הגורמים כאשר אופציית ההשבתה כמובן קיימת. שבמנהלת הליגה יעשו את החשבון כיצד מכבי נתניה תשפיע מעתה על זהות היורדת הנוספת".

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"אם דורון אוסידון לא יביא בשורות נשקול להשבית"/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully