וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילן סייס: "הייתי לפני שבוע במקום הפיגוע, אני המום ומזועזע"

גם עולם הספורט סוער בעקבות הפיגוע המשולב בבריסל. חלוץ הפועל עכו:. אימון נבחרת בלגיה לקראת משחק הידידות מול פורטוגל בוטל. סבסטיאן בלה, כדורסלן הנבחרת לשעבר, נפצע קל

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל

הפיגוע המשולב בבריסל גורר תגובות נסערות גם בעולם הספורט, ובעיקר בבלגיה. הבוקר (שלישי) נשמעו שני פיצוצים בנל התעופה בבירת בלגיה, ולאחר מכן אירע פיצוץ נוסף בתחנת הרכבת התחתית 'מלביק'. 13 בני אדם נהרגו בפיצוץ באולם ההמראות של נמל התעופה, בעוד 10 נהרגו בפיצוץ ברכבת. כעת גם בעולם הספורט מתאבלים ועוקבים בחשש אחרי ההתפתחויות.

טרור בבלגיה: הרוגים ופצועים בפיצוצים בנמל התעופה ובמטרו בבריסל. מערכת וואלה! NEWS
בבלגיה מתאבלים. זירת הפיצוץ/מערכת וואלה! NEWS

14:30: מסתבר שגם דיומרסי אמבוקני, חלוצה של נוריץ' ונבחרת קונגו שהה בשדה התעופה בבריסל בזמן הפיצוץ ויצא ללא פגע.

13:20: כדורסלן העבר סבסטיאן בלה, ששיחק גם במדי נבחרת בלגיה, נפצע קל בפיגוע. אוסטנד, קבוצתו לשעבר, פרסמה הודעת תמיכה בגארד. "תומכים בך ומאחלים התאוששות מהירה", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

11:28: חלוץ הפועל עכו דילן סייס מגיב לפיגוע: "אני פשוט בשוק ובהלם, קשה לי נורא אפילו לדבר על זה כי אני עדיין מנסה להבין מה קרה שם בדיוק. זה נורא עצוב. אני חושב על זה שלפני שבוע בדיוק הייתי שם כאשר הלכתי לבקר את משפחתי, ועכשיו אני שומע על החדשות המזעזעות. דיברתי עם המשפחה שלי, הם בשוק, אף אחד לא ציפה לזה ועוד בשדה התעופה של בריסל? לפני שבוע כולנו היינו שם. אני מזועזע ועצוב" (עמית גולדשטיין)

11:25: סוכן השחקנים דודו דהן ששוהה בבלגיה, עדכן בדף הפייסבוק שלו: "הייתי אמור לטוס מבריסל לארץ ב-12:15, מה שכבר לא יקרה היום. תודה לכל המתעניינים, הכל בסדר איתי".

11:15: האימון של נבחרת בלגיה שהיה אמור להתקיים היום בוטל בשל פיגועי הטרור הקטלניים. כמו כן, משחק הידידות של הנבחרת הבלגית, שאמורה לארח את פורטוגל ב-29 לחודש נמצא בספק גדול ורוב הסיכויים שיבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully