וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ירדה מדה חאה ותאריך את חוזהו של קיילור נבאס

לחץ האוהדים עשה את שלו? בספרד מדווחים כי פלורנטינו פרס, שהיה נחוש להחליף את הקוסטה ריקני, השתכנע ויציע חוזה רב שנתי לנבאס. באנגליה טוענים: ריאל תציע 77 מיליון יורו על לוקאקו

one

קיילור נבאס הפך לאחרונה ליקיר הברנבאו, וכעת נראה כי גם פלורנטינו פרס, שהיה נחוש למכור אותו ולהחליפו בדויד דה חאה בקיץ, מתחיל להשתכנע. ב'מארקה' מדווחים היום (שלישי) כי נשיא ריאל מדריד החליט לרדת סופית משוער מנצ'סטר יונייטד, אותו ניסה להחתים ללא הצלחה בחלון ההעברות בינואר, וכי בקרוב יוצע לנבאס חוזה רב שנתי.

"נבאס הוא אהוב הקהל, ההצגות שלו ועצירות הפנדלים שכנעו את ראשי ריאל שהוא האיש הנכון לעמוד בין הקורות למשך שנים, וכי אין צורך לחפש שוער חדש", נכתב בדיווח. פרס יחסוך גם לא מעט כסף אם אכן יחליט להשאיר את נבאס, שחוזהו לעונה הבאה נאמד בכ-10 מיליון יורו בלבד לעומת 40 מיליון שדה חאה אמור להרוויח.

אבל זה לא אומר שריאל נחה על זרי הדפנה בכל הנוגע לרכש. ב'סאן' מדווחים הבוקר כי ריאל מדריד מעוניינת בחלוץ אברטון רומלו לוקאקו ותציע כ-77 מיליון יורו תמורתו. תוכנית העל של הבלאנקוס היא להכין את הקרקע לקראת עזיבתו של קרים בנזמה, שהסתבכויותיו מחוץ למגרש לא פוסקות.

שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. GettyImages
מקשיבים לרחשים מהיציע. נבאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully