וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברטו מאנצ'יני עשוי להחליף את ארסן ונגר בקיץ

האם המאמן הצרפתי יעזוב את ארסנל אחרי 20 שנה? ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שמאמנה של אינטר הוא אחד המועמדים לרשת אותו. בוויילס זועמים: תיירי הנרי קיבל רשיון לאמן מבלי שעמד בדרישות?

one

האם ארסן ונגר, המאמן הנצחי של ארסנל, יעזוב את האמירויות בקיץ הקרוב? בקוריירה דלו ספורט, עיתון הספורט האיטלקי הנחשב, מדווחים היום (שלישי) שארסנל שוקלת להחליף בקיץ את ונגר בלא אחר מאשר רוברטו מאנצ'יני, מאמנה האיטלקי של אינטר.

מאנצ'יני לא נהנה מעונה טובה עם קבוצתו שמשתרכת לה במקום החמישי בסרייה א' ומפגרת כבר ב-25 נקודות אחרי יובנטוס המוליכה. מאצ'יני, שהביע כבר את רצונו לחזור לאמן באנגליה, הוליך את מנצ'סטר סיטי לאליפות הפרמיירליג ב-2012 וגם בילה תקופה קצרה כשחקן לסטר בשלהי קריירת המשחק שלו.

לוונגר, שמאמן את ארסנל מאז 1996, יש חוזה אצל התותחנים עד סוף העונה הבאה. אולם, מעמדו התערער בעיקר בקרב האוהדים המתוסכלים שרואים כיצד עונה נוספת המועדון נותר בלי תואר. ארסנל הודחה מליגת האלופות על ידי ברצלונה, רחוקה כבר 11 נקודות מלסטר המוליכה במאבק על האליפות והודחה בבושת פנים גם מהגביע האנגלי אחרי הפסד ביתי מול ווטפורד. האם מאנצ'יני יהיה המושיע של התותחנים? ימים יגידו.

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
המחליף של ונגר? מאנצ'יני/AP

* תיירי הנרי קיבל לאחרונה תעודת מאמן מההתאחדות האנגלית, אך מתברר כי לא כולם אוהבים את זה. באיגוד הכדורגל הוולשי הגישו קובלנה להתאחדות האנגלית בטענה לקיצור תהליכים והעדפה שהנרי קיבל "שלא בצדק", כהגדרתם. לטענת מאמן העבר וויל פולי, ההתאחדות האנגלית מעניקה אישורים מהירים לשמות גדולים באופן קבוע. "אין שום סיכוי שתיירי השלים מספיק משימות כדי לקבל רשיון B, אז איך זה שהוא כבר קיבל רשיון A?", כתב בפנייתו. "איך אתם לא מודאגים מזה שמישהו יבקש מכם בשלב מסוים הוכחות לכך שהאנשים האלה עומדים בדרישות? השמות הגדולים מקבלים עדיפות, בעוד אחרים נאלצים לעבור דרך הרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully