וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: ההשתלטות של נייט רובינסון ממשיכה

22.3.2016 / 7:12

כוכב ה-NBA הצליח במשחק הבכורה שלו להכנס לחמשת הגדולים של המחזור. הקרב על הפרס הגדול ממשיך להיות צמוד מאי פעם בתום מחזור בו 85 קבוצות צברו מעל 200 נקודות, וגם: מי המנצח השבועי הכללי ובליגת ה-VIP?

המחזור ה-11 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) עם סיום משחק העונה בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, ובסיום המחזור ממשיך גיא פיאצה עם קבוצת Piazza4 להוביל את הטבלה עם 1,917 נקודות. למרות זאת, המאבק על המקום הראשון, שמזכה את המנצח בו בסיום העונה, בעוד תשעה מחזורים, ב-25 אלף שקלים, התלהט כשהפער בין המוביל למקום השביעי עומד על 25 נקודות בלבד.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

אחרי כמה שבועות כחולים לבנים מצוינים, המחזור ה-24 בליגת העל לא שלח אף ישראלי לחמשת המצטיינים של השבוע כשבשני המקומות הראשונים עומדים פול דילייני, שהאריך את רצף המשחקים עם מדד 30 ומעלה לשבעה, וג'ף אלן, שהעניקו לקבוצותיהם 35 נקודות כל אחד. במקומות 3-5 עומדים השבוע שלושה שחקנים שהשיגו 27 נקודות מדד, וניצחו, ולכן זיכו את מי שבחר בהם ב-32 נקודות - וויל קלייבורן היציב מחולון, אלאנדו טאקר מקרית גת, ובהופעת בכורה בליגת החלומות - כוכב ה-NBA לשעבר נייט רובינסון.

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. ניב אהרונסון
כבר בטופ 5. נייט רובינסון/ניב אהרונסון

בשבוע שעבר ראינו מחזור יחסית שחון מבחינת קבוצות שהגיעו ל-200 נקודות ומעלה, והשבוע התמונה משתנה עם 85 קבוצות שהגיעו לניקוד הזה. הזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN הרשמי של ליגת העל הוא גיא לשם עם קבוצת "בועז לשם" שהשיגה 224 נקודות. הוא נהנה מלא פחות משלושה מהמצטיינים השבועיים - וויל קלייבורן, אלאנדו טאקר וג'ף אלן, שהיה גם הקפטן שלו, לצד מרקו קילינגסוורת', גל מקל, ג'ון וויליאמסון, גונן דוידי וטל אבירם כשעל החבורה מנצח המאמן שרון אברהמי.

בליגת החלומות VIP אין שינוי בצמרת כששלומי פרי, דובר מנהלת הליגה, ממשיך להוביל עם 1,786 נקודות, במרחק משמעותי מהמוביל הכללי, אך הפער בצמרת הצמטצמם כשרועי חגאי, מאמן עירוני רמת גן במקום השני עם 84 נקודות מתחתיו. המנצח השבועי של ליגת ה-VIP הוא חשבון הטוויטר פייק סרוסי עם מחזור מצוין של 187 נקודות.

המחזור ה-12 של ליגת החלומות יינעל להחלפות השבוע רק ביום ראשון בשעה 19:45, עם פתיחת המחזור ה-25 במשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully