וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שנבחר על ידי ועדת האיתור: מכבי ת"א עדיין לא מוותרת על ניר לוין

22.3.2016 / 7:43

ההתאחדות הודיעה על מינויו של לוין למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות מבלי שסגרה את תנאי שכרו, במועדון הופתעו: "כל עוד הוא לא מונה רשמית ואין הסכמה של ההתאחדות, לא נודיע על פרידה"

one

מכבי תל אביב עדיין לא ויתרה על ניר לוין, למרות הודעת ההתאחדות לכדורגל אתמול לפיה ישמש לוין החל מהקיץ הקרוב כמנהל הטכני של כל הנבחרות הצעירות של ישראל. במכבי תל אביב הופתעו אתמול לנוכח הודעת ההתאחדות, כאשר גם כך קיימת מתיחות בין המועדון להתאחדות על רקע הכוונה בנבחרת ישראל לקיים מסע משחקים בארצות הברית בתום העונה.

במכבי היו שציפו לקבל הודעה מההתאחדות בטרם זו פורסמה אתמול בכלי התקשורת. בקבוצה ידעו על המועמדות של לוין לתפקיד המנהל הטכני והיו מיודעים על ההגעה שלו אתמול בבוקר לפגישה מול ועדת האיתור, אבל איש במכבי, כולל לוין עצמו, לא העריך ששעה קלה לאחר הפגישות שהתקיימו עם לוין, מוטי איוניר ואיציק עובדיה, תוציא ההתאחדות הודעה על מינויו של מי שמשמש כבר שנים כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב.

ניר לוין המנהל מקצועי במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
במכבי עדיין לא מוותרים עליו. ניר לוין/ניב אהרונסון

במועדון הצהוב די כעסו על ההתנהלות של ההתאחדות בעניין מאחר שהם מעולם לא הודיעו ללוין על סיום דרכו במועדון. החוזה של לוין במכבי אינו מוגבל בזמן. האור הירוק שניתן ללוין על ידי מרטין ביין וג'ורדי קרויף לגשת לראיון מול ועדת האיתור, נסמך על כך שבמכבי באמת עדיין לא יודעים כיצד הם רוצים לראות את מחלקת הנוער בעונה הבאה. מיטש גולדהאר טרם החליט אם להביא איש זר עם עדיפות להולנדי שיעמוד בראש המחלקה או להמשיך עם ישראלי כשהעדיפות היא ללוין. מאחר שיש אי ודאות במכבי בכל הקשור למחלקה הצעירה, הרגישו במועדון שהם חייבים להיות הוגנים עם לוין ולאפשר לו להתייצב מול ועדת האיתור מאחר שלא בכל שנה מתפנה תפקיד כזה.

הודעת ההתאחדות אתמול בצהריים טרפה את הקלפים מבחינת מכבי שפתאום נכנסה לסוג של לחץ מאחר שלוין הוא עדיין אחד האנשים המוערכים בתחומו ולראיה הבחירה של ועדת האיתור בו לתפקיד הנחשב. גורמים בוועדת האיתור ציינו אמש כי ההודעה שלהם נמסרה לכלי התקשורת בחופזה כדי להימנע מהדלפתה לכלי תקשורת אחד, דבר שהיה גורר מרמור אצל יתר כלי התקשורת. יחד עם זה הוסיפו בוועדת האיתור שלמרות ההודעה על הבחירה בלוין, הם עדיין לא ישבו איתו על תנאי השכר מה שמלמד כי הדברים בכלל עוד לא סגורים.

במכבי תל אביב מיהרו אמש להוציא הודעה שמטרתה להוריד לחץ מלוין ולמנוע מכלי התקשורת לרדוף אחריו במטרה להשיג ראיון ממנו. בין השורות ניתן היה למצוא שמכבי עוד לא נפרדת מלוין ולא קובעת כי הוא יסיים את תפקידו בתום העונה. "כל עוד הוא לא מונה רשמית ובכלל אין הסכמה של הנהלת ההתאחדות, למה שנודיע על פרידה, מה עוד שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בעניין", הסביר גורם בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully