וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט הבהיר: "זו בוודאות האולימפיאדה האחרונה שלי"

הג'מייקני מתכונן לאולימפיאדת ריו שתצא לדרך באוגוסט: "יהיה לי קשה להמשיך עוד ארבע שנים, לשמור על המוטיבציה, בעיקר אם אשיג את מה שאני רוצה, עוד שלוש מדליות זהב"

יוסאין בולט זוכה בזהב בריצת 4X100 שליחים באליפות העולם באתלטיקה. Michael Steele, GettyImages
שוב מכוון הכי גבוה. בולט/GettyImages, Michael Steele

בערך ארבעה חודשים וחצי נותרו עד לפתיחתה של אולימפיאדת ריו 2016 ועולם הספורט מתמרק. כרגיל, אחד משיאי התחרויות כולן יגיע על מסלול האתלטיקה, בריצות הספרינטים, בהן ישתתף הכוכב הג'מייקני יוסאין בולט.

הערב (שני), אישר בולט, שגרף את מדליות הזהב בריצות ל-100 מטרים, 200 מטרים ו-4 כפול 100 מטרים גם באולימפיאדת בייג'ינג וגם באולימפיאדת לונדון ומחזיק בשיאי העולם בספרינטים הללו, כי האולימפיאדה הקרובה, אשר ממש בסיומה הוא יחגוג את יום הולדתו ה-30, תהיה גם האחרונה שלו.

"זו בוודאות האולימפיאדה האחרונה שלי", אמר בולט בראיון לסוכנות הידיעות AFP, "יהיה לי קשה להמשיך עוד ארבע שנים, לשמור על המוטיבציה שאני רוצה, בעיקר אם אשיג את מה שאני רוצה להשיג בריו. החלום הגדול ביותר שלי הוא לזכות שוב בשלוש מדליות זהב באולימפיאדה. אני מרוכז כל כולי בזה ומכוון לשם. זו גם המטרה וגם החלום".

בולט הוסיף: "הזמן הגדול היחיד שאני רוצה לרוץ, הדבר הגדול היחיד שנשאר לי, זה ב-200 מטר. אשמח מאוד לנסות לרדת מה-19 שניות". את שיא העולם הנוכחי, 19.19 שניות, קבע בולט בברלין ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully