וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון לשער עליו הוא מגן: "נשבעתי לשמור עליך מפני האויבים שלך"

השוער האגדי, ששבר את שיא הדקות ללא ספיגה באיטליה, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הפניה המרגשת: "אנחנו הפכים משלימים, כמו השמש והירח, כאב לי כל פעם שהסתובבתי והבנתי שאכזבתי אותך"

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
"מהרגע שהפסקתי להביט לך בפנים התחלתי לאהוב אותך". בופון לשערו/GettyImages

יובנטוס חגגה אמש (ראשון) בדרבי של טורינו עם 1:4 שהשאיר אותה במרחק של שלוש נקודות מנאפולי שרודפת אחריה, אך האירוע המשמעותי ביותר במשחק הגיע דווקא בדקה הרביעית, אז שבר ג'אנלואיג'י בופון את שיא הדקות ללא ספיגת שער בליגה האיטלקית ולבסוף העמיד אותו על 973 דקות, כשספג פנדל בדקה ה-48. בופון בן ה-38, שמגן בהצלחה רבה כבר 20 שנים על שעריהן של יובנטוס, פארמה וכמובן נבחרת איטליה, שיחק בתור ילד דווקא כקשר אך למזלו וגם למזלנו הוא בחר לבסוף לעמוד בין הקורות.

"הייתי בן 12 כשהפניתי את גבי אליך", פנה השוער האגדי לשער עליו הוא מגן כל חייו דרך חשבון הטוויטר שלו, "התכחשתי לעבר כדי להבטיח עתיד. בחירה של הלב, מאינסטינקט. מהרגע שהפסקתי להביט לך בפנים התחלתי לאהוב אותך. להגן עליך. להיות קו ההגנה הראשון והאחרון שלך. כל פעם שהסתובבתי והבנתי שאכזבתי אותך הכאיבה לי".

בופון המשיך בפנייתו המרגשת: "אנחנו הפכים משלימים, כמו הירח והשמש, מחוייבים לחיות יחד בלי לגעת לעולם. חברי קבוצה לכל החיים שלא יכולים להיות בקשר. לפני למעלה מ-25 שנים נשבעתי לשמור ולהגן עליך מפני האויבים שלך. תמיד חשבתי על טובתך, לפני ומעל שלי. כל פעם שהסתובבתי אליך ניסיתי לשאת את ההבעה המאוכזבת שלך למרות שהרגשתי אשם. אמשיך להיות עם גבי אל השער כל עוד הרגליים שלי, הראש שלי והלב שלי במקום".

הפרישה של ג'יג'י צפויה להגיע, על פי הודעתו, לאחר מונדיאל 2018. בינתיים מערכת היחסים המיוחדת בינו לבין העמודים והרשת שמאחוריו תמשיך, ולנו נשאר רק להנות ולהעריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully