וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לו קיבל תקופת ירח דבש שבלאט לא נהנה ממנה. זה עומד להיגמר"

הפרשנים בארה"ב ממשיכים לחבוט במאמן הקאבס והפעם היה זה בריאן ווינדהורסט שכתב: "אם בלאט היה המאמן בחודשיים האחרונים, התגובות היו שונות לחלוטין. הוא לא משתלט על המצב"

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
אז מי עדיף? בלאט ולו/AP

קליבלנד תארח הלילה (בין שני לשלישי) את דנבר למשחק שהיא פשוט חייבת לנצח אם ברצונה לשמור על הפער שלה בפסגת המזרח.

אחרי התבוסה במיאמי ב-21 הבדל, הקאבס, שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, מובילים את החטיבה עם יתרון של משחק אחד בלבד על פני טורונטו. מדובר בצניחה משמעותית מאז שדיוויד בלאט פוטר מתפקידו, שכן אז הקבוצה צעדה ביתרון של 3.5 משחקים בראשות המזרח. תחת טיירון לו, המאזן של הקאבס עומד על 9:19 בלבד, זאת לעומת ה-11:30 שבלאט השיג בחצי הראשון של העונה.

הנפילה ברמה הזו גורמת לרבים בארצות הברית לתהות לאחרונה האם הפיטורים של בלאט היו נכונים וגם אם כן, האם טיירון לו היה האיש הנכון להחליפו. בטור שלו ב-ESPN, בריאן ווינדהורסט, העיתונאי המקורב ללברון ג'יימס ופעמים רבות מעביר את המחשבות של הכוכב הגדול אל הרשת, כתב: "הזמן אוזל על ירח הדבש הממושך של טיירון לו עם הקאבס. לפני חודשיים, הוא קיבל הזדמנות נהדרת ועבודה קשה באופן ברוטאלי, להיות המאמן של קליבלנד. לכל עבודה ב-NBA יש את הקשיים שלה, בגלל זה כל המאמנים בליגה הם מיליונרים, אבל חלון ההזדמנויות של לו להשיג הצלחה היה קטן מאוד".

ווינדהורסט המשיך: "ציפו מלו להוציא דברים לפועל בלי זמן ראוי לאימונים, בלי ניסיון אמיתי בעבודה הזו ועם קבוצה של שחקנים שנראית כאילו יש לה נטייה לייצר דרמה. לברון ג'יימס הוא הדמות המובילה באותה קבוצת שחקנים לאחרונה. לו קיבל תקופת ירח דבש שדיוויד בלאט אפילו לא היה קרוב ליהנות ממנה. הקאבס הם קבוצה מאוד לא יציבה כבר חודשים רבים ולו לא הצליח להשתלט על המצב. בגלל זה, קשה לשפוט את לו באמת. ההרכבים והאסטרטגיות שלו כל הזמן משתנים והניסיון שלו להוביל לשינוי משמעותי לא ממש הצליח. אבל קשה לדעת האם זה בגלל חוסר יכולת שלו להוביל ולהוציא לפועל את החזון שלו או לתת מוטיבציה לשחקנים, כי הסגל הזה לא עוזר לו יותר מדי בשמירה על פוקוס".

ווינדהורסט הציג כמה מספרים, כמו הצלילה של הקאבס בהגנה תחת לו. קליבלנד עם המאמן החדש נמצאת רק במקום ה-14 ברייטינג הגנתי וה-20 באחוזים מהשדה בליגה. קודם לכן, הקבוצה הייתה חמישית ותשיעית בליגה בהתאמה בשני הנתונים הללו: "אפשר לומר בוודאות רק דבר אחד. אם החודשיים האחרונים של קליבלנד היו עם בלאט כמאמן, התגובות מסביב היו שונות לחלוטין. לו פופולארי יותר בחדר ההלבשה, שולט בתקשורת ועם יותר שנים בליגה, כך שהוא מקבל קצת אוויר לנשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully