וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הגנאית לשעבר דורש לפטר את אברהם גרנט

ד"ר ניאהו ניאהו-טמאקלואה ביקר באופן חריף את צורת עבודתו של המאמן הישראלי: "אם הייתי שר הספורט הייתי מפטר אותו. הוא לא משהו מיוחד, הוא לא מוכן לעבוד ובהתאחדות מפחדים ממנו"

אברהם גרנט. GettyImages
הסוף קרב? גרנט/GettyImages

הביקורות על תפקודו של אברהם גרנט בגאנה לא פוסקות, והיום (שני) הצטרף אליהן ד"ר ניאהו ניאהו-טמאקלואה, לשעבר נשיא ההתאחדות הגנאית, שיצא נגד דרך העבודה של המאמן הישראלי שמבלה חודשים ארוכים באירופה, ולא עוקב אחר הליגה הגנאית באופן יום-יומי.

"תאמינו לי, אם הייתי שר הספורט הייתי מפטר אותו", אמר ניאהו-טמאקלואה. "מינו אותו לעבוד במקום מסוים ואם אתה לא נמצא פה שלושה חודשים, צריך לפטר אותך. אני לא חושב שהוא משהו מיוחד, הוא לא מוכן לעבוד ובהתאחדות מפחדים ממנו, אינני ידוע למה".

גרנט עצמו התראיין היום לאתר פיפ"א ונשמע מרוצה מאוד מהג'וב שלו: "אני בר מזל. בזכות כדורגל, אני יכול להיות בהרבה מקומות ולראות תרבויות שונות. אני נהנה מאוד בגאנה. אני כל הזמן אומר פה לעצמי ולכולם - איך יכול להיות שיש כל כך הרבה כישרון באפריקה, ואף נבחרת לא הגיעה לחצי גמר מונדיאל? כישרון לא מספיק, צריך יותר מכישרון.

"אני חושב שבסופו של דבר, גאנה תוכל לעשות את זה", אמר גרנט. "יש עוד נבחרות אפריקאיות טובות מאוד. אם הן יעשו דבר או שניים או שלושה, אפשר להגיע לשם. גאנה היא נבחרת טובה עם הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, והתפקיד שלי הוא למקסם את הכישרון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully