וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תעניק לגארת' בייל הארכת חוזה של שנתיים

הבלאנקוס מתכננים לשמור את הכוכב הוולשי אצלם ויאריכו את חוזהו עד קיץ 2021, תוך העלאת שכרו בצורה משמעותית. בייל מרוויח כיום 9 מיליון יורו ויקבל בחוזה החדש כ-20 מיליון, כמעט כמו רונאלדו

one

בווידיאו: הניצחון של ריאל על סביליה

לריאל מדריד נותר העונה מאבק על תואר אחד בלבד. למרות צמצום הפער מברצלונה אתמול (ראשון), בזכות התיקו של הקטאלנים והניצחון הקליל של הבלאנקוס על סביליה 0:4, הקבוצה מהבירה כמעט בוודאות לא תזכה באליפות העונה, כך שליגת האלופות היא המטרה האחרונה הניצבת בפניה. אולי בשל כך, בריאל כבר מתכננים את העתיד.

על פי התקשורת הבריטית והספרדית, בקבוצה מתכוונים להעניק לגארת' בייל הארכת חוזה לשנתיים נוספות. בייל, שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-27, חתום כרגע בריאל עד 2019 והחוזה החדש ישאיר אותו במועדון עד קיץ 2021 לכל הפחות, אז הוא יהיה בן 32.

הארכת החוזה תכלול בתוכה גם העלאה משמעותית בשכרו של הוולשי, שנכון להיות מרוויח תשעה מיליון יורו נטו בעונה ותחת החוזה החדש, ירוויח כמעט כמו כריסטיאנו רונאלדו, שמקבל 20.5 מיליון יורו נטו לעונה. העלאת השכר הזו תהפוך את בייל למרוויח השני בגובהו בקבוצה, "תואר" בו מחזיק כרגע סרחיו ראמוס, שמרוויח עשרה מיליון יורו נטו.

בייל הצטרף לריאל מדריד בקיץ 2013 תמורת סכום שהוארך אז ב-91 מיליון יורו, אולם מסמכים חדשים שנחשפו לאחרונה טענו כי 100.8 מיליון יורו שולמו לטוטנהאם. ב-113 משחקים במדי ריאל עד כה, בייל כבש 54 שערים בכל המסגרות. השער שלו אתמול בליגה מול סביליה היה ה-43 בלה ליגה, מה שהפך אותו לכובש הבריטי הבכיר אי פעם בספרד, כשהוא עובר את גארי ליניקר.

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
השכר השני בגובהו בקבוצה. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully