וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לקרית גת על אשדוד, הפועל אילת גברה על נהריה

צפו בתקצירים: הקבוצה של צביקה שרף נכנעה לשתי קליעות עונשין של פול דילייני, שקבע 86:87 בשנייה האחרונה. קרית גת מעל הקו האדום, נס ציונה אחרונה. לקראת הסיום: עימות בין שרף לסוואן. הדרומיים השיגו לראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות, 71:78

one

המחזור ה-24 בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (שני), כאשר מלבד המפגש הגדול בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, נערכו עוד שני משחקים. הפועל אילת ניצחה 71:78 את עירוני נהריה ומכבי קרית גת השיגה 86:87 בשנייה האחרונה בחוץ על מכבי אשדוד.

פול דילייני מכבי קרית גת. ברני ארדוב
דילייני הכריע/ברני ארדוב

הפועל אילת - עירוני נהריה 71:78

צפו בתקציר

לראשונה העונה, הקבוצה של עודד קטש השלימה שלושה ניצחונות ברציפות והיא במומנטום טוב בסיבוב השלישי מול היריבה, שהעונה הנהדרת שלה ממשיכה להיעצר בתקופה האחרונה.

אילת פתחה טוב עם 2:9, נהריה נשארה צמודה, אבל עוד ריצה נתנה למארחת 15:25 בסוף הרבע. הקצב של אילת ירד מעט בתחילת הרבע השני ונהריה כבר השוותה ל-29:29, אבל המארחת שוב רצה קדימה, ל-32:44 בהפסקה. הרבע השלישי היה כולו של נהריה, שעצרה את אילת על 14 נקודות בלבד והצליחה לצמק משמעותית בעזרת משחק טוב של הוואל. רק 53:58 למארחת עם הכניסה לרבע האחרון. אילת כבר הובילה בביטחה בעשר הבדל, חמש דקות לסוף, אבל נהריה עשתה קאמבק לפני שלשה גדולה של וייאט. הצפוניים רדפו, אבל וייאט עמד בלחץ גם מהקו והוסיף חטיפה קריטית וזה נגמר עם 71:78.

קלעו לאילת: אלאדה אמינו 16 (7 ריבאונדים), לה-קווינטון רוס 15, דיאנדרה קיין 13, קאליף וייאט 12, אלישי כדיר 10, עמית שמחון 7, אפיק ניסים 5 (8 אסיסטים), אלון ספיר שיחק ולא קלע.

קלעו לנהריה: ריצ'רד הוואל 21, קמרון קלארק 18, גילברט בראון 10, אנתוני פישר 10, ערן אסנטי 8, עודד ברנדווין 3, מייקל אומה 1, אורי קוקיה שיחק ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אפיק ניסים הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
המומנטום נמשך. ניסים/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי קרית גת 87:86

המאזן הביתי של אשדוד לפני המשחק היה טוב מאוד, 2:9, אבל היא נכנעה לשתי קליעות עונשין של פול דילייני ממש בשנייה האחרונה וספגה הפסד מפתיע, אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד מבחינה הגנתית. קרית גת, שחולמת על הישארות בליגה, השיגה ניצחון חשוב מאוד והורידה על חשבונה למקום האחרון את נס ציונה.

אגב, דקה לסיום, לאחר שקרית גת ברחה ליתרון חמש, צעק צביקה שרף במהלך פסק זמן לכיוון הספסל וסוואן. הגארד לא נשאר חייב וענה לו והמאמן צעק חזרה: "אתה יכול ללכת הביתה" ולא החזיר אותו לפרקט עד לסיום.

המשחק היה שקול לאורך הרבע הראשון ושלשה של וורקמן סייע לאשדוד לסיים אותו ב-22:24. קרית גת נהנתה ברבע הבא מתצוגה הגנתית איומה של אשדוד, קלעה 30 נקודות כולל זריקת סטפ-בק של טאקר בשניות הסיום וירדה להפסקה ביתרון 46:51. הקצב ירד באופן קיצוני ברבע השלישי, שהסתיים ב-10:15 בלבד לאשדוד, מה שהוביל ל-61:61 בסיום הרבע. הרבע האחרון היה צמוד והמשחק הלך לשניות האחרונות. קרית גת עלתה לפלוס חמש, אשדוד חזרה עם סל קריטי של שולדבראנד ולאחר מכן, גארט קלע פעמיים מהקו והשאיר לאורחים שלוש שניות. זה הספיק לטפירו למצוא בכדור חוץ מהחצי עם מסירה אדירה את דילייני, שנעצר בעבירה עם שנייה על השעון. דילייני עמד בלחץ, קלע פעמיים והכריע, 86:87 בסיום לקרית גת.

קלעו לאשדוד: צ'ארלס תומאס 21, דיאנטה גארט 19 (8 אסיסטים), יהונתן שולדבראנד 11, ווילי וורקמן 11 (7 ריבאונדים), איזייאה סוואן 9, ג'ארד הומאן 7, יהוא אורלנד 6, אור סולומון 2, נאור שרון וג'רמיין הול שיחקו ולא קלעו.

קלעו לקרית גת: אלאנדו טאקר 22, פול דילייני 21, מרקו קילינגסוורת' 20 (8 ריבאונדים), סטו דגלאס 9, יוני ניר 6, דשון סימס 6, מאיר טפירו 3, נמרוד טישמן שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully