וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור קבעה: ניר לוין ימונה למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות

21.3.2016 / 12:38

המאמן הוותיק (54), ששימש לאחרונה כמנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הועדף על פני מוטי איוניר ואיציק עובדיה אחרי סבב ראיונות קצר של חברי ועדת האיתור. יחל את עבודתו כבר ב-1 ביוני

צילום מסך

ניר לוין ימונה למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות. כך קבעה היום (שני) וועדת האיתור של ההתאחדות, שכללה את יו"ר ההתאחדות עופר עיני, ממלא מקומו תמיר גילת, משה דמאיו, צביקה רוזן וחיים רביבו. לוין, ששימש לאחרונה כמנהל מחלקת הנוער במכבי תל אביב, הועדף על פני מוטי איוניר ואיציק עובדיה ויחל את עבודתו כבר ב-1 ביוני.

מוועדת האיתור נמסר: "לוין נבחר פה אחד. אנו מודים לכל שלושת המועמדים על נכנותם לקבל את התפקיד ומשבחים את יכולותיהם. הוועדה תביא את בחירתה לאישור הנהלת ההתאחדות".

לוין (54), שסיים את הקריירה ככדורגלן פעיל ב1995 והספיק לרשום 16 הופעות במדי הנבחרת, החל את קריירת האימון שלו בהפועל פתח תקוה בשנת 1998. עוד אימן באשדוד, צפרירים חולון והפועל חיפה, לפני שהגיע לשיא הקריירה כמאמן מכבי תל אביב, אותה אימן בין 2000 ל-2002 וזכה עמה פעמיים בגביע המדינה. לוין משמש בתפקידים מקצועיים שונים במכבי תל אביב בשנים האחרונות. החל מ-2008 ניהל את מחלקת הנוער, כשבתווך רשם קדנציות קצרות כעוזר מאמן וכמאמן ראשי, עד שחזר לתפקידו המקורי כמנהל מחלקת הנוער ב-2012. הוא יחליף בתפקיד את מיכאל נס, שעבודתו הופסקה לאחרונה.

ניר לוין המנהל מקצועי במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
הועדף על פני איוניר ועובדיה. לוין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully