וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריחה המחודשת של נוביצקי: "תנצרו כל רגע, לא תראו עוד שחקן כזה"

דאלאס מתמוגגת מההצגה של הדיגלר, שמנפק מספרי שיא מאז פגרת האולסטאר. קרלייל: "כשאתה עד למשהו גדול, אתה צריך פשוט ליהנות ממנו". וגם: קאזינס שוב מסתבך, קארל מייעץ לכרמלו

דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס. AP
מרגש גם בגיל 37. נוביצקי/AP

מספרי הלילה

* דירק נוביצקי בשמונת המשחקים האחרונים: 26.8 נקודות, 54 אחוז מהשדה, 42 אחוז מהשלוש ו-7.4 ריבאונדים.

* לראשונה מאז ינואר 2014, נוביצקי הגיע ל-40 נקודות.

* הגרמני הפך גם לשחקן הרביעי בלבד בתולדות ה-NBA שקולע 40 נקודות ומעלה אחרי שמלאו לו 37. שלושת האחרים? מייקל ג'ורדן, קארים עבדול ג'אבר וקארל מאלון.

* נוביצקי גם עלה למקום ה-15 בטבלת קלעי השלשות ב-NBA, כשהשתווה לחברו הטוב סטיב נאש עם 1,685 צליפות מחוץ לקשת בקריירה.

ריק קרלייל, מאמן דאלאס מאבריקס. AP
מתמוגג. קרלייל/AP

התגובות

גם בגיל 37 דירק נוביצקי ממשיך לרגש. הדיגלר הבלתי נגמר סיפק הלילה (בין ראשון לשני) עוד משחק לפנתאון בקריירה הנפלאה שלו, כשהוליך את דאלאס לניצחון 120:132 על פורטלנד אחרי הארכה עם 40 נקודות. שימו לב למספרים של נוביצקי מאז החזרה מפגרת האולסטאר: 22.7 נקודות, 51 אחוז מהשדה ו-39 אחוז מחוץ לקשת. והיד עוד נטויה. "אני מניח שהפגרה עזרה לי לחזור לעצמי, היא הייתה טובה אליי", אמר נוביצקי בסיום. "עבור בחור בגילי הפסקה כזו של שבעה ימים באמצע העונה עושה ממש טוב. הייתי זקוק לזמן התאוששות כדי לחזור למיטבי. המשחק הראשון אחרי הפגרה היה רע מאוד, אבל מאז הצלחתי להיכנס לפורמה ואני מקווה שאוכל להמשיך כך. הפלייאוף מתקרב וכל משחק חשוב".

ריק קרלייל התמוגג מההצגה של כוכבו. "כולנו חייבים ליהנות מהזמן שעוד נותר לנו לראות אותו בפעולה. מהר מאוד זה כבר לא יהיה, וצריך לנצור כל רגע כי אף פעם לא נראה עוד שחקן כמוהו", אמר. "אסור לזלזל בשחקנים גדולים, לא חשוב באיזה גיל. זה לא סתם בחור מבוגר שנקלע ליום טוב, הוא עושה את הדברים האלה במשך שנים, ומדי פעם יש לו משחק מפלצתי כמו הלילה". גם דרון וויליאמס מופתע מהפריחה המחודשת של הדיגלר. "לא חושב שלפני העונה הוא חשב שישחק כל כך הרבה דקות ויעמיד כאלה מספרים, אבל מסתבר שאנחנו זקוקים לו כמו אוויר לנשימה".

עוד באותו נושא

15 לכספי בניצחון סקרמנטו, 40 לנוביצקי מול פורטלנד

לכתבה המלאה
דמרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
לא מפסיק לעשות צרות. קאזינס/AP

דמרקוס קאזינס ממשיך לעשות צרות על ומחוץ למגרש. דווקא בלילה שבו קלע 24 נקודות, הוריד שיא קריירה של 20 ריבאונדים והוליך את הקינגס לניצחון 80:86 בניו יורק, נרשמה עוד תקרית לחובתו של בוגי. במהלך המשחק ניגש אחד המאבטחים במדיסון סקוור גארדן לעברו של קאזינס, טפח על גבו והוזז בדחיפה אגרסיבית על ידי סנטר סקרמנטו. הדחיפה של קאזינס תועדה במצלמות הטלוויזיה ומיד הפכה ויראלית, אך הוא סירב להתייחס ברצינות למקרה. "אני חושב שהוא ניסה למנוע ממני לגשת אל השופטים. הוא הניח את ידו על הגב שלי ורק הזזתי אותו, לא צריך לעשות מזה ביג דיל".

מי שלא שיחק הוא כרמלו אנתוני, שהושבת לצורכי מנוחה, אך כרגיל עמד במרכז העניינים, כשג'ורג' קארל סיפק ציטוטים מסקרנים לגביו. מאמן הקינגס, שהדריך את מלו בתקופתו הטובה ביותר בקריירה במדי דנבר, עדיין משוכנע שכרמלו מסוגל להגיע להישגים במדי הניקס. "בשנתיים האחרונות ראיתי מלו ווינר, מלו שמקריב דברים מעצמו ומנסה לפענח איך הקבוצה תהיה הכי טובה שאפשר. יש לו רצון לא לכפות את המשחק שלו על הקבוצה, הוא מבין שהוא צריך לעשות את החברים לידו טובים יותר. אני חושב שעם או בלי קשר למה שישיג בהמשך הקריירה, מלו בהחלט שייך להיכל התהילה. משפת הגוף שלו אפשר להבין שהוא פשוט רוצה להתחיל לנצח משחקים ולהגיע למשהו", אמר.

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
"כרמלו רוצה להתחיל לנצח משחקים". קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully