וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן עדיין מאמין: "אם ריאל מדריד תמשיך ככה, נוכל להשיג דברים גדולים"

בזמן ששלישיית ה-BBC שוב כשירה ומככבת, זינדין זידאן מסופק מה-0:4 של ריאל מדריד על סביליה ואופטימי לעתיד: "אחד המשחקים הטובים שלנו, משמח אותי מאוד". וגם: ג'רארד פיקה שולח עקיצה לבלאנקוס

one

זינאדין זידאן עדיין מאמין ש"אם ריאל מדריד תמשיך לשחק ככה, עוד נוכל להשיג דברים גדולים" אחרי שהבלאנקוס הביסו אתמול (ראשון) 0:4 את סביליה בליגה הספרדית. שערים של שלישיית BBC (בייל, בנזמה וכריסטיאנו) ועוד אחד של חסה הבטיחו לריאל ניצחון משכנע, שקירב אותם מרחק נקודה אחת בלבד מאתלטיקו מדריד.

בשבוע שעבר ריאל קרטעה בניצחון על לאס פלמאס וזידאן אמר ש"ככה לא נגיע לכלום", ואילו הניצחון של אתמול הפך אותו לאופטימי, כשקבוצתו עדיין מאמינה ביכולתה לזכות בליגת האלופות, אחרי שהאליפות ברחה.

גארת' בייל ריאל מדריד נוגח שער מול סביליה. AP
צריכים אותו. בייל/AP

"אני מאוד שמח מהמשחק שלנו, מהדקה הראשונה ועד האחרונה", אמר זידאן, "הרגשתי שבשבוע שעבר היה לנו את אחד משבועות האימונים הכי טובים שלנו, ואפשר היה לראות את זה בעבודה של השחקנים. שיחקנו את אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. זה משמח אותי מאוד.

"כל משחק הוא שונה. יש לי אפשרות לבחור מבין כל השחקנים שלנו, וזו אחריות שלי להציב את הטובים ביותר ואת הקבוצה הטובה, אבל כולם חשובים. אני רוצה לשבח את העבודה של כולם, גם אלה שלא שיחקו. זה לא היה ניצחון קל, אבל התצוגה הייתה משכנעת. אם נמשיך לשחק ככה, נוכל להשיג דברים גדולים, והשחקנים יודעים את זה. נהיה חייבים להמשיך לשחק באותה נחישות ומהירות. אם נמשיך ככה, אני לא מודאג". זידאן אמר ש"שלישיית BBC שיחקה אצלי בפעם השלישית, וזה חשוב מאוד שכולם כשירים. נהיה חייבים להמשיך להציג יכולת עקבית".

עוד באותו נושא

ספרד: ויאריאל וברצלונה נפרדו ב-2:2 דרמטי, 0:4 לריאל מדריד על סביליה

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
יש עתיד. זיזו/AP
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
שוב כבש. כריסטיאנו/AP

אגב, מי ששלח עקיצה לריאל מדריד היה ג'רארד פיקה, אחרי שהבלאנקוס קיבלו פנדל מפוקפק אחרי הכשלה על מודריץ'. כזכור, עיתוני מדריד קטלו אתמול את ברצלונה אחרי הצלילה של ניימאר ב-2:2 של בארסה מול ויאריאל. פיקה צייץ "ומה עכשיו?", כביקורת על הצביעות והסטנדרט הכפול של התקשורת המדרידאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully