וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "נייט רובינסון זה סטנדרט אחר, הוא נתן לנו אנרגיות"

21.3.2016 / 8:00

קפטן הפועל תל אביב נשמע מאושר מההגעה של נייט רובינסון אחרי הניצחון על ראשון לציון: "עלינו למגרש עם אנרגיה אחרת. עדיין צריכים להסתכל למטה". אכזבה בראשון לציון מההתנהגות של מונרו

one

אזור חדרי ההלבשה בדרייב אין לא נראה כל כך שמח מאז שנפתח האולם כפי שנראה אמש (ראשון) לאחר הניצחון הגדול של הפועל תל אביב 94:103 על מכבי ראשון לציון בבכורה של נייט רובינסון. כוכב ה-NBA לשעבר רשם משחק בכורה נהדר עם 25 נקודות וראה איך קבוצתו רושמת שיא נקודות מאז החזרה של האדומים לליגת העל בקדנציה הנוכחית. מלבד רובינסון, שהיה סיפור הערב, נהנו האדומים מיום פנטסטי של ג'ון וויליאמסון (22 נקודות), רביב לימונד (21 נקודות ו-9 אסיסטים) וג'ף אלן (18 נקודות ו-12 ריבאונדים).

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. ניב אהרונסון
אנרגיות מחודשות. רובינסון/ניב אהרונסון

"אני חושב שעלינו למגרש עם אנרגיה אחרת באולם, אין מה לעשות, זה סטנדרט אחר", סיכם הקפטן מתן נאור שרשם פלוס מינוס מדהים של 26 נקודות ב-31 דקות, קרי ב--9 הדקות שלא שיחק הפסידה הפועל ב-17 הפרש, "זה עשה באזז ואני מקווה שנוציא מזה אנרגיה מחודשת. אני לא יכול לבוא בתלונות לקהל, אבל הם עשו מעבר לפני שהמשחק התחיל. אנחנו התחלנו אחרת, ואני לא יודע מה להגיד, אני מאוכזב מזה, יש לנו מזל גדול שהצלחנו לחזור מהבור הזה, המשחק הזה בקלות יכול היה להתפתח לסיטואציה אחרת".

על ההתאקלמות של רובינסון הוסיף נאור: "שכחתי לעדכן אותו על החמש עבירות, אבל היו כמה דברים באימון הקודם שדיברתי איתו וניסיתי להסביר לו על ההבדלים בחוקים. כשהוא הרים את השלשה החשובה בסוף, קיויתי שזה ייכנס, כי זה היה סכין שגמר את הסיפור".

בזכות הניצחון התרחקה הפועל מהמקום האחרון, ונמצאת במרחק סביר מכניסה לרבע גמר הפלייאוף אחרי עונה קשה מאוד, "אני שומע קולות שאנחנו צריכים להשאר בליגה ולהסתכל על הפלייאוף, אני אומר שאנחנו צריכים עדיין להסתכל למטה. הניצחון הזה היה מאוד חשוב מבחינת להישאר בליגה, זה נותן לנו אוויר, אנחנו צריכים לגרד עוד כמה ניצחונות בשביל להבטיח את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו לצד מאמנו שרון דרוקר. ניב אהרונסון
בראשון לציון מאוכזבים. מונרו/ניב אהרונסון

בצד המפסיד, תסכול גדול בראשון לציון מעצם ההפסד, שמקרב אותם אל המקום השמיני בטבלה, אך גם ממאורעות הרבע הראשון. הכתומים להטו עם 13 מ-13 מהשדה, כולל 7 מ-7 מחוץ לקשת, עד חצי דקה לסוף הרבע, אבל דווקא ברגעים האלה איבד דריל מונרו האמוציונאלי את שלוותו, קיבל עבירה טכנית מיותרת ובירידה לספסל התעמת בצורה מכוערת עם שרון דרוקר. בקבוצה לא אהבו את ההתנהגות של הסנטר, שנחשב לטיפוס שונה, וצפויים לזמנו לשיחה נוספת בימים הקרובים.

"התחלנו עם אחוזים מדהימים לא שמתי לב שהיה 13 מ-13, אבל לא החטאנו ופתחנו פער", סיכם הקפטן ניצן חנוכי, "כשהתחיל הרבע השני, כשמונרו יצא החוצה, איבדנו את הפוקוס וקבלת החלטות לא טובה, נתנו להם לחזור וכשהם רצים עם הקהל אז קשה להלחם להם. חזרנו מ-10 הפרש בחצי השני, אבל הייתה שלשה כשהחזירה אותם וזה ברח לנו. לאחרונה התוצאות לא טובות וכל ניצחון בליגה הזאת מעלה אותך כמה מקומות והפסד אתה יורד למטה, נצטרך להשיג את הניצחונות כדי להכנס לפלייאוף. יש תשעה משחקים נקווה שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully