וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר אינדיאן וולס בפעם החמישית בקריירה

הטניסאי הטוב בעולם מחץ 2:6, 0:6 את מילוש ראוניץ', המדורג 14 בעולם, בתוך שעה ועוד 17 דקות, זכה בתואר מאסטרס ה-27 בקריירה שלו והשתווה לרפאל נדאל כשיאן הזכיות בתארי מאסטרס

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אלוף טורניר אינדיאן וולס. מאחור: מילוש ראוניץ'. AP
השתווה לנדאל כשיאן הזכיות בתארי מאסטרס. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' עשה את זה, שוב עשה את זה. המדורג מספר אחת בעולם זכה הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס עם 2:6, 0:6 מוחץ וקטלני מול מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג 14 בעולם. הסרבי נזקק לשעה ועוד 17 דקות בלבד על מנת להשלים ניצחון גדול על הנפיל הקנדי. לנולה זה התואר ה-62 בקריירה המפוארת שלו ותואר המאסטרס ה-27 שלו.

הסרבי השתווה לרפאל נדאל כשיאן הזכיות בתארי מאסטרס בכל הזמנים, כשהם מקדימים את רוג'ר פדרר השלישי, לו יש 24 כאלה. דג'וקוביץ' שיפר את המאזן שלו מתחילת השנה ל-1:22 וייקח איתו קצת יותר ממיליון דולר ו-1,000 נקודות דירוג, בעוד ראוניץ' נאלץ להסתפק ב-501 אלף דולר ו-600 נקודות דירוג.

לדג'וקוביץ' זה התואר החמישי באינדיאן וולס והוא שיאן הזכיות בתואר הזה. נולה שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול ראוניץ' ל-0:6 והוא במאזן 1:16 במערכות מולו. במהלך המשחק ראוניץ' הגיש רק ארבעה אייסים כשהוא נשבר חמש פעמים מ-11 אפשרויות שבירה, בעוד דג'וקוביץ' לא התמודד מול נקודת שבירה אפילו פעם אחת. במאזן הנקודות זה הסתיים ב-37:64.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אלוף טורניר אינדיאן וולס. AP
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אלוף טורניר אינדיאן וולס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully