וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "מעולם לא הייתי במשחק בו הקהל מעודד לכל אורכו"

20.3.2016 / 23:48

הכוכב החדש של הפועל תל אביב התמוגג מהאווירה בדרייב אין והדגיש: "זו הקבוצה של רביב". אברהמי: "כולם התאהבו בו מהרגע הראשון". דרוקר: "הוא לא שיחק שנה, וזה לא ניכר עליו"

one

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב עם 94:103 על מכבי ראשון לציון, במשחק בו כל העיניים היו נשואות אל עבר נייט רובינסון. כוכב ה-NBA לשעבר הצטיין עם 25 נקודות, ואמר בסיום: "אני מכיר את עצמי ואני יודע כמה קשה אני עובד במהלך ההכנה לעונה. היה לי הרבה זמן להיות אבא לילדים שלי, להירגע ולהמשיך לעבוד, ידעתי מה אני יכול לעשות עד שקבוצה תתן לי צ'אנס. רקדתי בחדר ההלבשה, זה הריטואל שלי, אני מנסה לחמם את עצמי. אני אוהב שהקבוצה שלי עולה עם חיוך, כי לפעמים שחקנים באים לחוצים. זאת הקבוצה של רביב, אני פה כדי לעזור לקבוצה לנצח, לשחק עם טרה סימונס ולהנות. אף פעם לא הייתי במשחק כזה שהקהל מעודד לאורך כל המשחק, זה המשחק שאני אוהב, ממש נהניתי".

שרון אברהמי שיבח את הכוכב החדש שלו: "היה קשה לדעת איך נייט יהיה, שמענו כל מיני דברים על האופי שלו, פחדו שהוא יהיה אדם בעייתי, אבל מהרגע הראשון הגישה שלו נהדרת והוא מנסה להכניס אחרים למשחק. אנשים התאהבו בו מהרגע הראשון ואני מאמין ובטוח שהוא יהיה הרבה יותר טוב. היו אנרגיות מטורפות, זה שחקן שמתאים לאוהדים, שחקן שמהשנייה הראשונה מלהיב אותם ואמוציונאלי, הוא שאל לפני המשחק את טרה סימונס אם כשמתחיל המשחק הקהל מפסיק לעודד, כי ככה זה בארצות הברית.

"השחקן המצטיין שלי היה מתן נאור, הוא בפלוס מינוס 27", הוסיף אברהמי. "בהפועל תל אביב הכל קיצוני, למעלה ולמטה, כשמוסיפים להרכב הזה את טרה, זה הרכב מעולה, הלוואי שהוא היה פה חודש וחצי או חודשיים לפני. אמרנו לשחקנים שאם אנחנו רוצים פלייאוף, אנחנו צריכים לנצח סביב שבעה משחקים מעשרה".

שרון דרוקר סיכם: "התכוננו מקליפים ב-NBA, ידענו שנייט לא שיחק שנה וזה לא ניכר עליו. רצינו לקלקל את החגיגה, אבל רובינסון ולימונד עשו שלשות גדולות". על התקרית עם דריל מונרו ברבע הראשון אמר: "אנחנו מדברים ומנסים, אני יודע שהוא אמוציונאלי וזה מרצון טוב, גם לי ברח היום בעניין הזה. אני מאמין שזה ישתפר וזה יהיה יותר טוב. אנחנו מחפשים עוד שחקן, נעשה את החיזוק שלנו, אני מקווה שזה יהיה בקרוב ואוכל להוסיף עוד זר. אנחנו אחרי המון משחקים, וזה ייתן תמריץ. זה ברור לי שכל הסיבוב הזה הולך להיות מאוד קשה וצמוד, כל משחק הוא מלחמה, וגם היום באנו להילחם. נמשיך ליום רביעי כדי להציל את העונה האירופית בשלב הרבע גמר".

רובינסון ואברהמי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully