וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה הדהימה את סרינה וויליאמס וזכתה באינדיאן וולס

הבלארוסית המדורגת 15 בעולם הפתיעה את המדורגת 1 עם 4:6,4:6 חלק ורשמה את הישגה הגדול ביותר מאז הזכייה באליפות אוסטרליה ב-2013. אזרנקה: "סרינה מתחרה מדהימה, היא שינתה את המשחק"

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
הישג ענק. אזרנקה/GettyImages

ויקטוריה אזרנקה, הטניסאית הבלארוסית המדורגת 15 בעולם זכתה הערב (ראשון) בטורניר האינדיאן וולס היוקרתי בפעם השנייה בקריירה שלה אחרי שהדהימה במשחק הגמר את סרינה וויליאמס המדורגת ראשונה בעולם 4:6, 4:6.

אזרנקה, השיגה את ניצחונה הגדול ביותר בקריירה מאז שזכתה באליפות אוסטרליה ב-2013 שלטה במשחק מהפתיחה ושברה את סרינה מיד עם המשחקון הראשון במערכה הראשונה. הבלארוסית חזרה על כך עם שתי שבירות רצופות במערכה השנייה כדי לעלות ל-0:4 מהיר. סרינה שברה בחזרה ל-5:3, אבל אזרנקה שמרה על ההגשות שלה וניצחה 4:6 במערכה השנייה ו-0:2 במשחק כולו. זו הייתה הפעם הראשונה שסרינה מפסידה שני גמרים רצופים מאז 2004. אזרנקה מצידה תקפוץ למקום השמיני בעולם בעקבות הניצחון הנהדר הזה.

אזרנקה הנרגשת פרגנה לסרינה אחרי המשחק ואמרה: "אני יודעת עד כמה זה היה אמוציונלי בשבילך לחזור לפה ואת מהווה מקור השראה להרבה אנשים עם המחוייבות שלך למשחק. אם זו לא הייתה את, לא הייתי עובדת כל כך קשה כדי לנצח".

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. AP
ניצחון ענק וחזרה לטופ 10 העולמי. אזרנקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully