וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים חתם בהפועל עכו לעונה נוספת: "הבעת אמון בדרכי המקצועית"

אחרי ה-1:4 על מכבי נתניה, במועדון הודיעו שהמאמן ימשיך גם בעונה הבאה. הוכנבוים: "מודה לחברי ההנהלה ולראש העירייה על ההחלטה". עימות בין השחקנים נרשם בסיום המפגש

one
שחקני עכו בטירוף/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי בדרך לעונה נוספת בליגת העל כשניצחה 1:4 את מכבי נתניה, ומיד לאחר מכן הודיעו במועדון שירון הוכנבוים האריך את חוזהו בעונה נוספת. בעקבות הניצחון, הגדילה הקבוצה את הפער מהפועל חיפה שנמצאת מתחת לקו האדום לשבע נקודות. בסיום, בלם המנצחת, עוביידה חטאב, חגג בהתרסה והכעיס את ירין חסן ויתר שחקני מכבי נתניה, מה שגרם לעימות בין שחקני שתי הקבוצות, עימות שגלש גם לחדרי ההלבשה.

"אנחנו נמצאים במצב פנטסטי, שבע נקודות מהקו האדום", אמר הוכנבוים. "רצינו להבקיע את השער השלישי, למשוך את נתניה החוצה. ידענו שהם ירגישו טוב אחרי המשחק האחרון שלנו איתם, ואני שמח שזה עבד. בשער השלישי נגמר המשחק. אם יוסי מזרחי שיכול להיות אבא שלי אמר שזה עוד לא גמור, אז מי אני שיגיד אחרת. אנחנו רואים את האור, רואים את היעד אליו כיוונו מתחילת השנה, אבל יש לנו הרבה עבודה ומצפה לנו משחק קשה מאוד עם הפועל תל אביב בחוץ. עד שנגיע לכמות הנקודות המספיקה, לא עשינו את זה".

ירין חסן שחקן מכבי נתניה לאחר העימות עם שחקני הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא נרגע בסיום. ירין חסן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully