וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 את אוגסבורג בחוץ

הקבוצה של טוכל צימקה שוב את הפער בפסגה ל-5 נקודות. מחיטריאן (45), קסטרו (69) וראמוס (75) קבעו מהפך, אובמיאנג לא שיחק. לברקוזן ניצחה 0:2 בשטוטגרט. בראנדט כבש (11) ובישל לבלארבי (49)

קארים בלארבי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
בלארבי חוגג/GettyImages

המחזור ה-27 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם המשחק המסקרן שבו ניצחה דורטמונד 1:3 את אוגסבורג וצימקה שוב את הפער מבאיירן מינכן המוליכה ל-5 נקודות. עוד לפני כן הצליחה באייר לברקוזן לנצח 0:2 את שטוטגרט בחוץ.

הנריך מחיטריאן שחקן בורוסיה דורטמונד (שני מימין) עם מרקו רויס ונורי שאהין. GettyImages
חגגו גם בלי אובמיאנג. רויס ומחיטריאן/GettyImages

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:1

אחרי שהשלימה ניצחון כפול על טוטנהאם בליגה האירופית, דורטמונד הלוהטת לא עצרה גם מול אוגסבורג כדי להשיג ניצחון ליגה שישי בשבעת המשחקים האחרונים וצימקה שוב את הפער מבאיירן המוליכה ל-5 נקודות. אובמיאנג, מלך השערים של דורטמונד לא שיחק בשל מות סבו, אבל שחקניו של טוכל הסתדרו גם בלעדיו למרות שפינבוגאסון האיסלנדי קבע 0:1 למארחים אחרי 16 דקות של משחק. דורטמונד הפעילה מכבש וממש על סף ההפסקה מחיטריאן דחק מקרוב פנימה אחרי בישול של נורי שאהין. בדקה ה-69 הושלם המהפך כאשר גונסאלו קסטרו בעט חזק לפינה בסיומו של מהלך קבוצתו וראמוס, שפתח במקום אובמיאנג קבע את תוצאת הסיום עם דחיקה מקרוב אחרי שנגיחה שלו נהדפה פעם אחת על ידי מאנינגר האוסטרי.


שטוטגרט - באייר לברקוזן 2:0

שלושה ימים אחרי ה-0:0 הביתי מול ויאריאל, ששלח אותה הביתה מאירופה, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות. באייר לברקוזן עשתה את זה עם 0:2 בחוץ מול שטוטגרט, ששיפר את מאזנה ל-42 נקודות, כמו בורוסיה מנשנגלדבאך החמישית ושתיים פחות משאלקה הרביעית.

השער הראשון של לברקוזן הגיע בדקה ה-11 והיה יפה מאוד. שטפן קיסלינג העביר כדור רוחב יפה לקארים בלארבי, שהכניס עומק ליוליאן בראנדט, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-49 והפעם התהפכו היוצרות כשבראנדט העביר מסירת רוחב יפה מאוד לבלארבי, שבעט מימין לפינה הרחוקה את ה-0:2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גונסאלו קסטרו שחקן בורוסיה דורטמונד עם אדריאן ראמוס. GettyImages
חגג על אוגסבורג. גונסאלו קסטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully