וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: נהריה באילת, קרית גת באשדוד

20.3.2016 / 17:00

הפועל אילת יכולה להעפיל למקום השישי אם תרשום ניצחון שלישי ברציפות על חשבונה של הקבוצה מעין שרה (19:20, ספורט 5). הקבוצה של צביקה שרף תארח את האחרונה

one

המחזור ה-24 בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. הפועל אילת של עודד קטש תרצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בפעם הראשונה העונה כשתארח את עירוני נהריה העיקשת (0:2 לנהריה עד כה העונה). מכבי אשדוד/באר טוביה תרצה לשים מאחוריה את התבוסה להפועל ירושלים כשתארח את האחרונה בטבלה מכבי קרית גת, שאם תנצח תעלה מעל הקו האדום (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה).

אפיק ניסים הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
אפיק ניסים ואילת מחפשים ניצחון/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת - עירוני נהריה (19:20, משולב בספורט 5)

עונה שנייה ברציפות מגיעה הפועל אילת לסיבוב השלישי במומנטום מצוין אחרי עונה מאכזבת. הקבוצה של עודד קטש רשמה בשבוע שעבר ניצחון שני ברציפות בפעם השנייה העונה, ונגד נהריה תרצה להשיג בפעם הראשונה ניצחון שלישי ברציפות שיכול להעלות אותה עד המקום השישי, מקום בו לא הייתה מתחילת העונה. אילת של שני ניצחונות החוץ בנס ציונה וראשון לציון הציגה לא מעט שחקנים שאכזבו לאורך העונה - קאליף וואייט בניצחון הראשון, ואפיק ניסים את לקווינטון רוס בניצחון בבית מכבי. בקבוצה קיים רצון רב להמשיך במומנטום ולמחוק את תחילת העונה, ועל הדרך לנקום בנהריה על הפסד הבית מהסיבוב הקודם.

העונה הנהדרת של עירוני נהריה לא נעצרה גם בשבוע שעבר כשהקבוצה של אריק אלפסי רשמה ניצחון דרמטי על מכבי קרית גת לאחר הארכה והתייצבה במקום החמישי בטבלה. בנהריה יודעים שהם קרובים מאוד להבטיח את המקום ברבע גמר הפלייאוף, לאחר שבתחילת העונה סומנה הקבוצה כאחת המועמדות הבולטות לרדת לליגה הלאומית. מי שנמצא בכושר הכי טוב שלו העונה עד כה הוא גילברט בראון שרשם 20.5 נקודות למשחק בשני המשחקים האחרונים. מנגד, קמרון קלארק מגיע למשחק לאחר שרשם 2 נקודות מדד בלבד נגד קרית גת, המשחק החלש ביותר שלו העונה מאז המחזור הראשון.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. מגד גוזני
מארח את האחרונה. שרף/מגד גוזני

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי קרית גת (19:35, משולב בספורט 5)

גם בפתיחת הסיבוב השלישי הוכיחה מכבי אשדוד שהיא קבוצה שונה מאוד בחוץ מאשר בבית. השחקנים של צביקה שרף פשוט לא הופיעו למשחק החוץ נגד הפועל ירושלים ורשמו הפסד עשירי ב-12 משחקי חוץ, לעומת מאזן ביתי פנטסטי של תשעה ניצחונות ושני הפסדים בלבד. בעיר הנמל יודעים שלאור ההתאוששות בשבועות האחרונים של הפועל חולון והפועל אילת, והחיזוק של הפועל תל אביב, המקומות השישי-שביעי בהם הם מחזיקים לאורך תקופה ארוכה נמצא בספק גדול, ואם לא יתחילו לצבור ניצחונות הם צפויים להכנס למאבק על הכניסה לפלייאוף.

דווקא אחרי תנופה יוצאת מן הכלל שקירבה אותה לקבוצות במקומות 9-10, הפסידה מכבי קרית גת בשבועיים האחרונים בחוץ להפועל חולון ועירוני נהריה בתום דרמות, והיא עדיין במקום האחרון בטבלה. בקרית גת יודעים שהם מציגים כדורסל טוב בהרבה מעירוני נס ציונה, שמסומנת כעת כיריבה הגדולה שלהם על הכרטיס לעונה נוספת בליגת העל, אבל אם לא יתחילו להשיג ניצחונות בשבועות הקרובים, הם יתקשו להשאר בליגה. מי שנמצא בכושר מדהים בקרית גת הוא פול דילייני שרושם ממוצע של 34.5 נקודות מדד בששת המחזורים האחרונים, והמניה שלו נמצאת בעלייה לקראת העונה הבאה. נתי כהן צירף במהלך סוף השבוע מאליצור אשקלון את הרכז עמית ארליך, בנו של שחקן העבר רותם ארליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully