וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון לעירייה: "תעבירו את המשכורות לפני המו"מ איתי"

20.3.2016 / 16:51

יושב ראש מכבי נתניה העביר לגורמים בעירייה מסר לפיו הוא מעוניין שישלימו את תשלום המשכורות לשחקנים ולאנשי הצוות לפני שינהלו את המו"מ מולו. הוא ידרוש למעלה ממיליון שקל כדי לעזוב

one

מכבי נתניה תשחק הערב (ראשון) מול הפועל עכו במשחק שהוא יותר ניסיון להחזיר משהו מהכבוד האבוד של השחקנים. שחקני נתניה שוחחו ואמרו שצריך להפריד בין המשכורות שלא שולמו להם לבין המשחק עצמו בעכו, יחד עם זאת במידה שעד סוף השבוע הם לא יקבלו את כספם, מתכוונים השחקנים להגיע לעירייה ולדרוש פגישה עם מנכ"ל העירייה אבי בן חמו.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. מגד גוזני
העירייה תצטרך לגייס למעלה ממיליון שקל כדי להביא להסכמתו לעזוב את הקבוצה. אוסידון/מגד גוזני

כזכור, נפגש בן חמו ביום חמישי האחרון עם היו"ר דורון אוסידון במטרה להגיע איתו לסיכום על דמי הפיצויים שיביאו לעזיבתו של היו"ר. הבוקר החליט אוסידון להשהות את השיחות על גובה הפיצויים עד אשר ישולמו לשחקנים משכורות חודש פברואר באמצעות אותם 700 אלף שקלים שמעכבת עיריית נתניה. אוסידון אמר לגורמים בעירייה: "קודם כל תעבירו את הכסף שאתם מעכבים לשחקנים ולעובדי המועדון ואחר כך נשלים את השיחות על גובה הפיצויים שלי". כפי שכבר פורסם ההערכה היא שהעירייה תצטרך לגייס בדרכים שונות למעלה ממיליון שקלים כדי להביא להסכמה של אוסידון לעזוב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully