וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רגע אחרי האליפות, פריס סן ז'רמן הפסידה בבית 2:0 למונאקו

האלופה נוצחה בפארק דה פראנס לראשונה מאז מאי 2014, כשנכנעה לשערים של ואגנר לאב (65) ופאביניו (68) ופספסה הזדמנות לשבור עוד שיא עתיק. ניס שלישית אחרי 0:3 על גאזלק אז'קסיו

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
הפסד מבאס. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם הפסד ביתי מפתיע של האלופה הטרייה פריס סן ז'רמן - 2:0 למונאקו השנייה. עוד לפני כן, ניס עלתה למקום השלישי עם 0:3 ביתי על גאזלק אז'קסיו, ובורדו שמטה ניצחון בבכורה של אולריך ראמה.

פריס סן ז'רמן - מונאקו 2:0

ככה חוגגים אליפות? שבוע אחרי שהבטיחה את התואר עם תשיעייה מוחצת במגרשה של טרואה, פריס סן ז'רמן הורידה הילוך ונענשה על ידי מונאקו, שהנחילה לה הפסד ביתי ראשון בליגה מאז 7 במאי 2014! 22 חודשים החזיק הרצף של האלופה, עד שסגנית המוליכה ניצלה את ההזדמנות ועשתה עוד צעד בדרך להבטחת הכרטיס לליגת האלופות. מונאקו, שלא ניצחה בפארק דה פראנס מאז 2010 ומצד שני גם לא הפסידה שם מאז פברואר 2007, חגגה בדקה ה-65 עם ואגנר לאב, שהמשיך פנימה את כדור הרוחב של תומא למאר. בחלוף שלוש דקות ביצע דויד לואיז עבר ברחבה על פאביניו, שסיפק פאננקה מהנקודה הלבנה וסגר עניין. פ.ס.ז' עם הפסד שני בליגה, וכך היא פספסה הזדמנות להשוות את השיא העתיק של נאנט מ-1995, שהפסידה פעם אחת בלבד בדרך לאליפות.

פאביניו (מימין) עם ואגנר לאב שחקני מונאקו. רויטרס
הכובשים של מונאקו. פאביניו לצד ואגנר לאב/רויטרס

ניס - גאזלק אז'קסיו 0:3

חאתם בן ארפה כבש את ה-12 שלו העונה, בישל שער וסיפק עוד הצגה שהחזירה את קבוצתו למקום השלישי בטבלה. הקשר המוכשר עבר שלושה שחקנים במבצע אישי מבריק כדי לכבוש את הראשון בדקה ה-14, והכין לאלאסן פלאה את השני בדקה ה-66. ז'אן מישל סרי חתם בדקה ה-88 עם שערו השני בלבד העונה.

בורדו - באסטיה 1:1

בכורה מתסכלת על הקווים לשוער העבר אולריך ראמה. המאמן החדש החזיר לשער את ז'רום פריור וקיבל שער יתרון דרמטי בדקה ה-82 מהמגן הגרמני דייגו קונטנטו, שירה מ-30 מטרים אל הרשת אחרי הרחקה לא טובה של הגנת באסטיה. אלא שבחלוף שתי דקות גאל דאניק הגביה ואקסל אנגנדו המשיך פנימה וקבע חלוקת נקודות שהותירה את באסטיה עם נקודה מעל בורדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חאתם בן ארפה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
יכול להוביל את ניס לליגת האלופות. חאתם בן ארפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully